فروش عمده روغن زیتون تصفیه نشده در کشور

فروش روغن زیتون تصفیه نشده به صورت عمده به کشورهای همسایه، هر ساله موجب سود آوری بالایی برای کشور می شود. روغن زیتون های تصفیه نشده دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع تصفیه شده آن است. شاید با خواندن این جمله کمی متعجب شده باشید ولی چون روغن زیتون تصفیه نشده تمام خواص و ویتامین های موجود در زیتون را دارد از این جهت قیمت بیشتری را داراست.

در ادامه نکات مهمی در مورد انتخاب و تفاوت های روغن تصفیه شده با نشده و میزان تعیین قیمت این روغن ها با شما همراه خواهیم بود. 

فروش عمده روغن زیتون تصفیه نشده در کشور

نکات مهم در انتخاب روغن زیتون تصفیه نشده

نکات مهم در انتخاب روغن زیتون تصفیه نشدهاز جمله نکات مهمی که در انتخاب روغن زیتون تصفیه نشده باید به آن اشاره نمود این است که این روغن باید دارای بوی ملایم و رنگی نسبتا زردتر و کدر از روغن زیتون تصفیه شده باشد.

در همین راستا می توان روغن زیتون را به صورت خوراکی و غیر خوراکی به دو دسته تقسیم نمود.

البته این مطلب را در ذهن خود داشته باشید که یک روغن زیتون تصفیه نشده درجه یک و باکیفیت باید کمی مزه اش تلخ تر از روغن زیتون تصفیه شده باشد که این علامت یکی از راه های شناختن روغن تصفیه نشده درجه یک می باشد.

فرق میان روغن زیتون تصفیه شده با روغن تصفیه نشده

فرق میان روغن زیتون تصفیه شده با روغن تصفیه نشده فرق میان روغن زیتون تصفیه شده با روغن تصفیه نشده فقط در مقدار ویتامین های موجود در آن می باشد که این مطلب خود بسیار مهم بوده و باعث افزایش قیمت این روغن می گردد.

هرچند کسانی هستند که روغن تصفیه نشده را به علت بویی که دارد پسند نمی کنند ولی باید گفت، روغن تصفیه نشده در علم پزشکی نیز محبوب تر بوده و حتی می توان با مصرف این ماده شگفت‌انگیز در وعده های غذائی خود بیماری هایی نظیر آلزایمر، قلبی و عروقی،دیابت و. … را کنترل و درمان نمود.

باید بدانید روغن زیتون تصفیه شده به علت فرآیندی که در دستگاه تصفیه طی می کند بعد از پایان عملیات تصفیه کاملا بدون بو و طعم زیتون شده و روغن مناسبی برای کسانی است که دوست ندارند مزه زیتون را بچشند که این روغن نیز طرفداران خاص به خود را دارد. 

در پایان این بخش بهتر است گفته شود که روغن تصفیه شده از درصد ویتامین بسیار پایین تری نسبت به نوع تصفیه نشده آن  برخوردار است که اگر روغن زیتون را برای مصرف دارویی خود تهیه می کنید بهتر است از نوع تصفیه نشده استفاده کنید تا تمامی ویتامین ها را دارا باشد.

ارائه انواع روغن زیتون با کمترین قیمت ممکن

ارائه انواع روغن زیتون با کمترین قیمت ممکنارائه انواع روغن زیتون با کمترین قیمت ممکن که با بسته بندی های کوچکی می باشد در بازار داخلی موجود بوده و شما می توانید بدون مراجعه به فروشگاه ها به صورت اینترنتی نیز این روغن مفید را سفارش دهید. 

باید ذکر شود قیمت روغن های تصفیه شده کمی پائین تر از روغن های تصفیه نشده است که البته تعیین قیمت این محصولات فقط به مقدار میزان موجود در ظرف آن بستگی دارد که شما انتخاب می کنید.

ظرف های این روغن ها از ۵۰۰ سی سی شروع شده و تا ۵ لیتری هم در بازار موجود هستند که هر چقدر روغن بزرگ تری را انتخاب کنید در مجموع برای مصرف کننده، طبیعتا قیمت مناسب تری محاسبه می شود و به میزان مبلغی که هزینه می کنید به همان نسبت بیشتر از مبلغ داده شده روغن را خریداری خواهید نمود.

البته این مطلب نیز جالب است بدانید که چند نمایندگی فروش روغن زیتون تصفیه نشده در شمال کشور وجود دارد که به علت این که، این نمایندگی ها باغ هایی از زیتون را دارند و از محصولات همین باغ ها برای روغن گیری استفاده می کنند، قیمت روغن های تصفیه نشده به مراتب بسیار مناسب تر از نمایندگی های فروش در سراسر ایران بوده و از نظر کیفیت نیز در کل کشور جزء برترین نمایندگی ها می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما