مشاوره فروش عمده روغن زیتون درجه یک ایرانی آذرند

مشاوره و فروش عمده روغن زیتون درجه یک ایرانی، عرضه و پخش انواع فرآورده های زیتون، هر چه زودتر در باشگاه مشتریان آذرند قرار گیرید.

یکی از نکات بسیار مهم برای هر ایرانی، قبل از خرید محصولات، تحقیق و شناخت تامین کنندگان برتر است. این تلاش در جهت آن است تا بتوانند بهترین و مرغوب ترین محصولات را خریداری کنند.
مجموعه آذرند یکی از معتبرترین و بهترین مجموعه ها است که در زمینه فروش و صادرات انواع محصولات زیتون و روغن آن، فعالیت دارد. یکی از خدمات بسیار ارزنده این مجموعه، مشاوره لازم قبل از فروش محصولات است.

ما در این مقاله، سعی دارم تا شما را با حوزه روغن زیتون و فعالیت ها شرکت آذرند آشنا کنیم. همچنین توضیحاتی در مورد مشاوره فروش روغن زیتون توسط تیم تخصصی آذرند، ارائه خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

روغن زیتون را بهتر بشناسیم

روغن زیتون را بهتر بشناسیم

در صنعت مواد غذایی، محصولات بسیاری هستند که علاوه بر کاربردهای مانند طعم و عطر و رنگ، خواص دارویی فراوانی دارند. یکی از این محصولات، زیتون است. گیاهی بسیار ارزشمند و دارای میوه های سبز و گاهی متمایل به مشکی که علاوه بر استفاده در صنایع غذایی، در صنایع دارو و بهداشتی نیز کاربرد زیادی دارد.
به صورت کلی، میوه درخت زیتون، در اواخر تابستان به بار می نشیند و این پروسه، حدود دو ماه زمان می برد. در طی این مدت، میوه زیتون از درخت جدا شده و مورد استفاده قرار می گیرد.
از زیتون در فرآوری های گوناگون و تولید محصولات بسیاری استفاده می شود. یکی از این محصولات، روغن زیتون است.
از زیتون طی فرآیند خاصی (حرارت یا فشار)  روغن زیتون به عمل می آید که دارای انواع مختلفی می باشد.
در زیر به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

انواع روغن زیتون درجه یک ایرانی

  • بکر: روغن زیتون اعلا و درجه یک
  • فرابکر: روغن زیتون بسیار ناب با اسیدیته بسیار پایین
  • بدون طعم و عطر: روغن زیتون تصفیه شده
  • مناسب برای آرایشی و بهداشتی: روغن زیتون غیر خوراکی
  • روغن زیتون ارگانیک

روغن زیتون بکر و فرابکر، از بهترین انواع هستند. اگر کسی از طعم تلخ زیتون، بدش نیاید، می توان گفت، بهترین روغن زیتون فرابکر و سپس روغن زیتون بکر است.
اما اگر به دنبال روغن زیتونی بدون بو و عطر هستند که عطر و طعم تلخ زیتون را نداشته باشد، می توانید روغن زیتون تصفیه شده را استفاده کنید.

تفاوت روغن زیتون بکر و فرابکر در نحوه به عمل آمدن آنها است. روغن های فرابکر تحت فرآیند فشار ایجاد می شود. این در حالی است که روغن زیتون بکر، با حرارت بدست می آید.
هر دوی این موارد، دارای اسیدیته مضر بسیار پایین می باشد که به این دلیل، برای سلامتی بسیار مناسب خواهند بود.
روغن های تصفیه شده، از روغن های بکر و فرابکر، تهیه می شوند. روغن زیتون های درجه یک ایرانی، در کارخانه، طی فرآیند و عملیاتی، تصفیه و در نتیجه، عطر و طعم تلخ آن از بین می رود. این می تواند بهترین گزینه برای استفاده در انواع سالاد و … باشد.
البته لازم به ذکر است که عمل تصفیه باعث می شود از خواص و کاربردهای درمانی روغن زیتون، کاسته شود.

فروش عمده و جزئی روغن زیتون

فروش عمده و جزئی روغن زیتون

خریداران روغن زیتون، به دو دسته تقسیم می شوند. برخی به عنوان مصرف کننده نهایی، به دنبال خرید روغن زیتون در وزن های پایین هستند. برای این دسته از مشتریان، بسته‌بندی های گوناگونی از جمله نیم لیتر، یک لیتر و … وجود دارد.
دسته دوم مشتریان، خریداران عمده هستند. این دسته شامل کارخانجات مواد غذایی، کارگاه ها، پخش و توزیع کنندگان و … است.
مشتریانی همچون کارخانجات مواد غذایی، به دنبال خرید روغن ها در بسته‌بندی های بشکه ای هستند تا هزینه های بسته بند کمتری را متحمل شده و قیمت تمام شده محصول برای آنها، بسیار پایین تر باشد.

تیم بازرگانی آذرند، برای هر دو دسته از مشتریان، سوپرایزهای خاصی دارد.
ارائه کیفیت های متنوع، قیمت های رقابتی و مناسب، تنوع در بسته‌بندی ها و … از جمله اقداماتی است که تیم بازرگانی آذرند، به آن توجه ویژه ای دارند.

انواع بسته‌بندی روغن زیتون

همانطور که بیان شد، با توجه به نیاز مشتریان، روغن زیتون در وزن ها و ظروف مختلفی بسته‌بندی می‌شود. در ادامه به برخی از انواع بسته‌بندی ها، اشاره خواهیم کرد.

رایجترین بسته‌بندی روغن زیتون به لحاظ وزن:

  • بسته‌بندی یک لیتری روغن زیتون
  • روغن زیتون در بسته‌بندی دو لیتری
  • ظروف سه لیتری روغن زیتون درجه یک
  • فروش عمده روغن زیتون با بسته‌بندی بشکه ای

برای هر کدام از اوزانی که نام برده شد، ظروف و صنایع بسته‌بندی گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.
برای وزن های نیم لیتری تا 5 لیتری، از ظروف پت پلاستیکی، ظروف شیشه ای و یا قوطی های حلبی استفاده می شود.

شرایط استثنایی فروش روغن زیتون درجه یک

پس از آنکه با میوه درخت زیتون و همچنین انواع روغن زیتون درجه یک ایرانی آشنا شدید، در این بخش، می خواهیم با شرایط استثنایی فروش آن صحبت کنیم.

تیم های تولیدی در سطح کارخانه، کارگاه و صنایع خرد خانگی، در زمینه تولید روغن زیتون فعالیت دارند.
همانطور که بیان شد، تنوع کیفی در روغن زیتون بسیار زیاد است. در نتیجه می توان انتظار داشت که روغن های موجود در بازار به لحاظ کیفی، تفاوت های بسیاری داشته باشند. از این رو، قیمت محصولات نیز بسیار متفاوت است.
شما می توانید در فروشگاه، دو نوع روغن زیتون بکر با وزن یک لیتری مشاهده کنید که فاصله قیمتی بسیاری داشته باشد.
این علاوه بر ساختار فروش شرکت برند، می تواند ناشی از کیفیت نوع روغن زیتون باشد.
از این رو، انتخاب بهترین تامین کننده، بسیار حائز اهمیت است.
تیم بازرگانی آذرند، یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه فروش انواع روغن زیتون است که علاوه بر فروش خرد، همکاری خود را با انواع تولیدی ها، کارخانجات و فروشندگان عمده ادامه می دهد.
از این رو، در جهت خدمات بهتر به این عزیزان، طرح های مختلفی را جهت ایجاد شرایط استثنایی فروش روغن زیتون ایجاد کرده است.

اگر شما تمایل به خرید هستید، حتما در نظر داشته باشید، فروش عمده روغن زیتون در تیم تجاری آذرند با بهترین قیمت ها انجام خواهد شد.

آیا مشاوره فروش آذرند رایگان است؟

آذرند تنها یک شرکت فروش نیست. ما علاوه بر فروش انواع محصولات خود، سعی کرده ایم تا مشاوره های لازم جهت انتخاب بهترین محصول را تقدیم مشتریان کنیم. زیرا انتظار داریم تا مشتریان ما، از محصول راضی بوده و سفارشات خود را به صورت مداوم تکرار کنند.
مشاوره فروش روغن زیتون که شرکت آذرند ارائه می‌دهد، کاملا رایگان بوده و فقط در جهت سوق‌دادن مشتریان به سمت محصولی متناسب با خواسته‌ها و نیازهای آنان است.

شما از این مشاوره می توانید در جهت خرید روغن زیتون خرد، یا خرید عمده روغن زیتون جهت پخش و فروش و همچنین خرید این محصول به عنوان ماده اولیه در کارخانه خود استفاده کنید.

خدمات شرکت آذرند برای خرید روغن زیتون چیست؟

یکی از اصولی که شرکت بازرگانی آذرند به آن پایبند است، کیفیت و قیمت محصولات است. از این رو، همواره به دنبال شناسایی بهترین تولیدکنندگان و کشاورزان است.
ما برای فروش عمده روغن زیتون، همواره به همکاری تولیدکنندگان و کشاورزان برتر نیاز داریم.
محصولات این عزیزان را بررسی و آنالیز میکنیم، در صورتیکه کیفیت بالایی داشته باشند، در سبد کالای شرکت، قرار خواهد گرفت.
در نتیجه شما می توانید با خرید از مجموعه آذرند، دیگر نگران کیفیت روغن زیتون، قیمت آن و همچنین خدماتی مانند حمل و نقل داخلی، خارجی و … نباشید. تمامی این مسئولیت ها توسط تیم تخصصی آذرند انجام می شود.
اگر تمایل به خرید محصولات مختلف زیتون، دارید، می توانید با مشاوران مجموعه ارتباط بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما