قیمت بهترین روغن زیتون تصفیه‌شده در بازار جهانی

شرکت بازرگانی آذرند، ارائه دهنده بهترین قیمت روغن زیتون تصفیه ‌شده در بازار جهانی است. اگر متمایل به آشنایی با بهترین محصولات روغن زیتون هستید، با ما در ارتباط باشید.

روغن زیتون تصفیه ‌شده یکی از بهترین روغن‌های خوراکی جهان است که به دلیل خواص بیشمار و مزیت‌های فراوانی که دارد، مورد توجه بسیاری از مردم و صنعت‌های مرتبط با آن قرار گرفته است. از جمله مزیت‌های روغن زیتون تصفیه ‌شده می‌توان به حفظ سلامتی قلب، کاهش خطر بروز سرطان، بهبود قابل توجه وضعیت پوست، کاهش التهابات و… اشاره کرد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین روغن زیتون تصفیه ‌شده در بازار جهانی و بررسی قیمت آن‌ها بپردازیم.

تعریفی از روغن زیتون تصفیه ‌شده

قیمت بهترین روغن زیتون تصفیه شده در بازار جهانی

روغن زیتون تصفیه‌شده به روغن زیتونی گفته می‌شود که پس از فرایند استخراج اولیه (با استفاده از فشار سرد یا گرم)، تحت فرآیندهای تصفیه مکانیکی و شیمیایی قرار می‌گیرد. هدف از این فرآیندها حذف مواد معلق، مواد غیرمحلول و طعم‌دهنده‌های ناخواسته است. نتیجه‌ی این فرآیندها، روغنی با رنگ و طعم ملایم‌تر است که برخی از موارد کاربردی روغن زیتون طبیعی را دارد.
همانطور که می دانید، سلیقه افراد در مواد غذایی بسیار متنوع است، اما افرادی زیادی هستند که طعم های تلخ را نمی پسندند. طعم اولیه زیتون و روغن زیتون، تلخ است. البته این تلخی، بسیار خاص بوده. به طوریکه خیلی ها، خواهان و علاقه مند به عطر و طعم آن هستند. اما زمانی که شما، روغن زیتون طبیعی را به سالاد اضافه کنید، طعم آن می تواند غالب باشد. به طوریکه طعم سالاد را زیاد حس نکنید.
از همین جهت، روغن زیتون تصفیه‌شده، تولید و روانه بازار می شود تا بهتر مورد استفاده قرار گیرد.

روغن زیتون تصفیه‌شده ایرانی-رایجترین نوع روغن در بازار

میوه درخت زیتون یکی از پرکاربردترین گیاهانی است که مورد استفاده در انواع مواد غذایی قرار می گیرد. در بخش قبل، توضیحاتی در مورد روغن زیتون تصفیه‌شده ارائه دادیم و با آن آشنا شدیم.
در بازار داخلی ایران، شرکت های مختلفی در زمینه تولید روغن زیتون فعالیت دارند. محصولات این شرکت ها به دسته های مختلف روغن زیتون فرابکر، بکر و روغن زیتون تصفیه‌شده، تقسیم می شود.
رایجترین نوع روغن زیتون در بازار ایران، روغن های تصفیه‌شده است. به دلیل آنکه، بیشترین استفاده از روغن زیتون در صنایع خوراکی، در انواع سالادها است و معمولا از روغن تصفیه‌شده استفاده می شود تا طعم و عطر تلخ روغن زیتون، بر طعم غذا و سالاد غالب نباشد.
بازرگانی آذرند، یکی از شرکت های معتبر که در زمینه فروش و عرضه روغن زیتون در بازار داخل ایران است که به صورت کاملا تخصصی، فروش محصولات باکیفیت با قیمت رقابتی را در دستور کار قرار داده است.

تأثیر عامل‌هایی مانند کیفیت و تقاضا بر قیمت روغن زیتون ایران

روغن زیتون از جمله محصولاتی که عوامل و پارامترهای زیادی در قیمت گذاری و همچنین نوسان قیمت آن، تاثیر دارند.

قیمت روغن زیتون تصفیه‌شده ایران تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

کیفیت روغن زیتون

کیفیت روغن زیتون ایرانی، به دلیل رعایت استانداردها و کنترل سخت‌گیرانه‌ی فرآیند تولید، در سطح بالای قرار دارد و این موضوع باعث می‌شود قیمت آن نیز بالاتر از برخی روغن‌های دیگر باشد. با توجه به تنوع کیفی روغن های تولیدی و تعدد تولیدکنندگان، می توان شاهد قیمت های مختلفی از این محصول در بازار شد.

تقاضا روغن زیتون

تقاضای بالا برای روغن زیتون تصفیه‌شده ایرانی در بازارهای جهانی، همچنین عاملی تعیین‌کننده در قیمت آن است. با توجه به آنکه کشورهای زیادی در زمینه تولید این محصول، فعالیت دارند، می توان انتظار قیمت رقابتی در بازار جهانی داشت.
هرچه میزان ورودی مشتریان بین المللی به محصولات ایران بیشتر شود، با توجه افزایش میزان تقاضا، قیمت نهایی روغن زیتون ایرانی، افزایش می یابد. هرچه میزان تقاضای جهانی از بازار داخل ایران، کمتر شود، قطعا رکود در بازار روغن زیتون موج خواهد زد و باعث کاهش قیمت نهایی می شود. این می تواند به ضرر کشاورزان، تولیدکنندگان و به صورت کلی اقتصاد کشور باشد.

هزینه‌های تولید و بسته‌بندی

هزینه هایی مانند بسته‌بندی، تولید و حمل و نقل روغن زیتون تصفیه شده نیز بر قیمت نهایی محصول تأثیر می‌گذارند.
می توان انتظار داشت که افزایش تورم می تواند باعث افزایش قیمت نهایی بسیاری از محصولات بسته‌بندی از جمله روغن زیتون شود. افزایش هزینه سوخت، افزایش قیمت ملزومات بسته‌بندی مانند ظروف، کاغذ و چاپ و … می توان تاثیر مستقیم در قیمت نهایی محصول شود.

نوسانات ارزی

نوسان قیمت دلار و ارز در بازار جهانی نیز بر قیمت روغن زیتون تصفیه‌شده اثرگذار است. به طور مثال، افزایش ارزش دلار نسبت به ریال ایران باعث افزایش قیمت این روغن در بازارهای داخلی شود. زیرا، قیمت این محصول جهانی است و در بازارهای بین المللی به دلار قیمت گذاری می شود.

بررسی قیمت روغن زیتون در بازارهای جهانی

قیمت روغن زیتون تصفیه‌شده در بازارهای جهانی نیز بسته به عوامل فوق‌الذکر متفاوت است. رقابت در بازار جهانی، بسیار گسترده تر از بازار داخلی ایران است.
شرکت های زیادی در کشورهایی مانند ایتالیا، پرتقال و … در زمینه تولید و بسته‌بندی این محصول فعالیت دارند. در نتیجه، هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی، تنوع بسیاری در بازار جهانی وجود دارد.
بدین صورت می توان انواع روغن زیتون با قیمت های متفاوت در بازار جهانی مشاهده کرد.
بازار روغن زیتون ایران، یک بستر بسیار مناسب برای رشد اقتصادی در بازار جهانی است.
اگر تجار و بازرگانانی که در زمینه مواد غذایی فعالیت دارند، دارای نفوذ و و روابط خوبی در بازار بین المللی جهانی باشند، می تواند سودآوری خوبی از طریق صادرات روغن زیتون ایرانی داشته باشند.

خرید انواع روغن زیتون از بازرگانی آذرند

قیمت بهترین روغن زیتون تصفیه شده در بازار جهانی

 

شرکت بازرگانی آذرند به عنوان یکی از پیشروان صادرات روغن زیتون ایرانی، با توجه به نیازهای مختلف مشتریان و کیفیت محصولات ارائه شده، انتخاب مناسبی برای خرید روغن زیتون تصفیه‌شده است. برخی از دلایلی که آذرند را به عنوان یک گزینه مطمئن و موثر برای خرید روغن زیتون تصفیه@شده قرار می‌دهد عبارت‌اند از:

کیفیت برتر محصولات
شرکت آذرند با رعایت استانداردهای بین‌المللی در تولید و بسته‌بندی روغن زیتون تصفیه‌شده، کیفیت برتری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همواره کیفیت اصل اساسی گروه تجاری آذرند بوده است.

قیمت‌های رقابتی
با توجه به حجم بالای صادرات و همکاری با تولیدکنندگان مختلف در کشور ایران، دسترسی تیم تجاری آذرند به محصولات باکیفیت و با قیمت پایین، آسان بوده و در نتیجه محصول نهایی را در انواع مختلف با پایین ترین قیمت روانه بازار داخلی و خارجی میکند.

خدمات برتر:

ما همواره به دنبال رضایت مشتریان خود بوده ایم. در نتیجه، درتلاش هستیم تا همیشه بر کیفیت محصولات خود بیافزیم، به نظرات و انتقادات مشتریان اهمیت داده و از آنها برای بهبود عملکرد خود استفاده کنیم.

اگر شما، در زمینه تجارت بین الملل فعالیت دارید و می خواهید بهترین محصولات ایرانی را به کشورهای مختلف صادرات کنید، پیشنهاد ما به شما، روغن زیتون ایرانی است. قیمت روغن زیتون تصفیه ‌شده در مجموعه آذرند، پایینترین در بازار خواهد بود.
پس بهتر است با همکاران واحد مشاوره و فروش ما ارتباط بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.
لازم به ذکر است، محصولات شرکت بازرگانی آذرند، محدود به روغن زیتون نبوده و انواع زیتون و فرآورده های آن، در سبد کالای این مجموعه موجود است.
انواع زیتون و فرآورده های زیتونی

  • روغن زیتون خوراکی در انواع مختلف و بسته‌بندی های گوناگون
  • روغن زیتون غیرخوراکی برای مصرف آرایشی بهداشتی و …

با ما تجربه خوبی را احساس خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما