خرید انواع روغن زیتون درجه یک جهت صادرات به کشور روسیه

با خرید انواع روغن زیتون درجه یک از تیم بازرگانی آذرند، هرگز پشیمان نخواهید شد. حتی خرید روغن زیتون ایرانی جهت صادرات به کشور روسیه.

روسیه یکی از کشورهای دوست و نزدیک ایران است. تجار بسیاری به دنبال خرید انواع روغن زیتون درجه یک جهت صادرات به روسیه هستند. اگر شما نیز، در زمینه بازرگانی و صادرات محصولات مختلف ایرانی به کشور روسیه فعالیت دارید، حتما با تیم بازرگانی آذرند آشنا شوید.
تیم بازرگانی آذرند، یکی از بهترین ها در زمینه تامین و فروش انواع محصولات زیتون، از جمله روغن زیتون است.

در میان گیاهان و میوه ها، درخت زیتون، یکی از باارزشترین ها است. این درخت، از اواسط شهریور، میوه های خود را به ثمر می نشاند. میوه های بسیار کوچک هسته دار به رنگ سبز خاص که معروف به سبز زیتونی است.

این میوه ها دارای کاربرد و خواص بسیار زیادی است و فرآورده های گوناگونی از دل آن، تولید می شود. در ادامه این مقاله، شما را با فرآورده روغن زیتون، خواص آن و همچنین با خرید و صادرات آن، آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

روغن زیتون چیست؟

خرید انواع روغن زیتون درجه یک جهت صادرات به کشور روسیه

روغن زیتون، روغنی است که از میوه زیتون به دست می‌آید. زیتون یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در مناطق خشک و نیمه خشک است و در مناطق مختلف جهان کشت می‌شود.

برای تولید روغن زیتون، ابتدا میوه‌های زیتون با استفاده از دستگاه‌های خاصی به صورت دستی یا مکانیزه شکسته می‌شوند و سپس با استفاده از فرآیندی به نام “خشک کردن”، آب موجود در میوه زیتون تخلیه می‌شود. در مرحله بعد، میوه‌های خشک شده با استفاده از دستگاه‌های خاصی به صورت پودر شده و سپس این پودر با استفاده از مواد شیمیایی خاصی که به آن “هیدروکسید پتاسیم” می‌گویند، از روغن جدا می‌شود. سپس روغن زیتون به صورت تمیز و طبیعی، بدون استفاده از هرگونه مواد شیمیایی یا حرارتی، بسته‌بندی و عرضه می‌شود.

روغن زیتون از لحاظ تغذیه‌ای بسیار مفید است و حاوی اسیدهای چرب مفید و آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی است که به سلامتی بدن کمک می‌کنند. همچنین، روغن زیتون به دلیل طعم و مزه خاصی که دارد، به عنوان یکی از اصلی‌ترین روغن‌های خوراکی در آشپزی و تهیه غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جوان سازی پوست با مصرف روغن زیتون

مصرف روغن زیتون بر روی جوان‌سازی پوست تاثیرات بسیاری دارد. در زیر به برخی از این تاثیرات اشاره می‌کنم:

مصرف روغن زیتون به مقدار معقول و به صورت منظم، می‌تواند به جوان‌سازی پوست کمک کند. با این حال، مقدار دقیقی که باید مصرف شود، به عوامل مختلفی مانند وزن، قد، سن، فعالیت فیزیکی و سطح فعالیت متابولیکی شخص بستگی دارد و بهتر است با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید. زیرا مصرف بیش از حد هر خوراکی، می تواند اثر عکس داشته باشد.

به طور کلی، می‌توانید روزانه یک تا دو قاشق غذاخوری روغن زیتون را به تغذیه خود اضافه کنید. با این حال، باید به این نکته توجه داشت که روغن زیتون حاوی کالری بالایی است و مصرف زیاد آن ممکن است باعث افزایش وزن شود. همچنین باید به این نکته هم توجه داشت که مصرف روغن زیتون به تنهایی کافی نیست و باید با رعایت سایر عوامل مانند تغذیه سالم، مصرف آب کافی، ورزش و استفاده از محصولات مراقبت از پوست همراه باشد.
برخی از ویژگی های روغن زیتون که می تواند در جوان سازی پوست موثر باشد، به شرح زیر است.

حاوی آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی

روغن زیتون حاوی آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی مانند پلی‌فنول‌ها است که به دلیل ویژگی ضدالتهابی و ضداکسیداسیونی خود، به مقابله با پیری پوست کمک می‌کنند.

حفظ رطوبت پوست

روغن زیتون به دلیل حاوی اسیدهای چرب ناساتوریت، به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و باعث افزایش انعطاف‌پذیری و نرمی پوست می‌شود.

کاهش خطوط و چین و چروک‌ها

روغن زیتون به دلیل حاوی ویتامین E و آنتی‌اکسیدان‌ها، باعث کاهش خطوط و چین و چروک‌های پوست می‌شود و به پوست جوانانه و شادابی می‌بخشد.

پیشگیری از آسیب‌های ناشی از نور خورشید

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در روغن زیتون، به پیشگیری از آسیب‌های پوستی ناشی از نور خورشید کمک می‌کنند.

حاوی ویتامین A:

روغن زیتون حاوی ویتامین A است که به بهبود سلامت پوست و حفظ جوانی آن کمک می‌کند.

در کل، مصرف روغن زیتون به دلیل داشتن ویژگی‌های غذایی و سلامتی خاص، می‌تواند به جوان‌سازی پوست کمک کند و به حفظ سلامت و شادابی پوست کمک کند.

انواع روغن زیتون ایرانی و مرغوب

خرید انواع روغن زیتون درجه یک جهت صادرات به کشور روسیه

روغن زیتونی که از میوه درخت زیتون در کشور ایران، تهیه می شود، از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است.
این نوع محصول به دو دسته کلی، روغن زیتون خوراکی و غیرخوراکی تقسیم می شود.
روغن زیتون های خوراکی که در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، دارای انواع زیر می باشد.

روغن زیتون بکر و فرابکر که دارای طعم و عطر تلخ زیتون است و می تواند بر عطر و طعم غذا غلبه کند.
محصولات تصفیه شده روغن زیتون که عطر و طعم ملایم تری داشته و مناسب برای پخت و پز و استفاده در سالاد می باشد.

می‌توان گفت که روغن زیتونهای بکر، فرابکر و تصفیه شده از لحاظ پارامترهای برگه آزمایشگاهی مختلفی با یکدیگر متفاوت هستند. در زیر به برخی از این تفاوت‌ها اشاره می‌کنم:

  • اسیدیته
    روغن زیتون بکر حاوی اسیدهای چرب بالا و اسیدیته بیشتری است. در حالی که روغن زیتون فرابکر و تصفیه شده، حاوی اسیدیته کمتری هستند.
  • پلی‌فنول
    روغن زیتون بکر و فرابکر حاوی مقدار بیشتری پلی‌فنول، که آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی هستند، است. در حالی که روغن زیتون تصفیه شده، حاوی مقدار کمتری پلی‌فنول هستند.
  • رنگ
    روغن زیتون بکر و فرابکر رنگ تیره‌تری دارد، در حالی که تصفیه شده، رنگ روشن‌تری دارند.
  • بو و طعم
    عطر و طعم واقعی زیتون تلخ است که در روغن های بکر و فرابکر می تواند حس کرد. در حالی که روغن های تصفیه شده، به دلیل عمل و فرآیند تصفیه، عطر و طعم تلخ آن گرفته شده و ملایم تر است.

جدول ارزش غذایی روغن زیتون

هر ماده غذایی، دارای یک جدول ارزش غذایی است که موارد مثبت و منفی در آن ذکر شده‌است.
در زیر جدول ارزش غذایی روغن زیتون را برای شما آورده‌ایم که در هر 100 گرم روغن زیتون، چه میزان مواد گوناگون وجود دارد.

  • انرژی: 884 کیلوکالری
  • چربی: 100 گرم
  • اسید چرب اشباع: 13.8 گرم
  • کلسترول: 0 میلی‌گرم
  • ویتامین E: 14.4 میلی‌گرم
  • ویتامین K: 62 میکروگرم
  • کراتین: 0 میلی‌گرم
  • اسید چرب تک‌نواخت غیراشباع: 73.0 گرم
  • کربوهیدرات: 0 گرم
  • فیبر: 0 گرم
  • قند: 0 گرم
  • پروتئین: 0 گرم
  • اسید چرب چند نواخت غیراشباع: 9.8 گرم
  • سدیم: 0 میلی‌گرم

در کل، روغن زیتون حاوی چربی‌های ناساتوریت مفید برای سلامتی ماست که به عنوان یکی از انواع روغن‌های سالم برای مصرف در تغذیه مورد توصیه قرار می‌گیرد.

بهترین زمان خرید روغن زیتون

با توجه اینکه، روغن زیتون، از میوه درخت زیتون، تولید می شود، پس می توان انتظار داشت که روغن تولیدی از اول فصل برداشت، دارای کیفیت بهتر، قیمت مناسب تر باشد.
در نتیجه می توان گفت از اواسط شهریور که فصل برداشت میوه زیتون آغاز و تا اواسط پاییز ادامه دارد، بهترین زمان برای خرید روغن زیتون ناب و مرغوب ایرانی است.

صادرات روغن زیتون به کشور روسیه

خرید انواع روغن زیتون درجه یک جهت صادرات به کشور روسیه

شرایط و محدودیت‌هایی که در زمینه صادرات برای کشور ایران وجود دارد، صادرات روغن زیتون به کشور روسیه می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای تجار ایران باشد. با این حال، برای ورود به این بازار، باید به مقررات و شرایط آن کشور توجه شود.

با توجه به آمار غیررسمی، روسیه از جمله کشورهایی است که بیشترین میزان روغن زیتون ایران را وارد کرده است.

برای ورود به بازار روسیه، باید به کیفیت روغن زیتون و مطابقت با استانداردهای مربوطه توجه شود. برای این منظور، از ایجاد روابط تجاری با شرکت‌های معتبر و مطابق با قوانین و مقررات روسیه، می‌توان بهره برد.

آشنایی با تیم بازرگانی آذرند جهت خرید و صادرات روغن زیتون

تیم بازرگانی آذرند، یکی از مجموعه های معتبر در زمینه تولید، عرضه و پخش انواع روغن زیتون درجه یک ایرانی است. اگر شما به دنبال خرید روغن زیتون درجه یک ایران برای صادرات به کشورهایی مانند روسیه هستید، می توانید از پشتوانه تولید و تجربه بازرگانی آذرند استفاده کنید.
در این راستا، ما، تیمی متخصص در زمینه تولید و بسته‌بندی ایجاد‌کرده‌ایم که انواع روغن زیتون ایرانی را با بالاترین کیفیت آماده و روانه بازار‌ می‌کنند. علاوه بر آن، با شناخت بازار هدف در کشورهای مختلف، از جمله روسیه، می توانیم نوعی از محصول را ارائه دهیم که مورد پسند مشتریان در آن مناطق باشد.

برای آشنایی و دریافت مشاوره، با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما