صادرات انواع روغن زیتون مرغوب با قیمت استثنائی

شرکت بازرگانی آذرند، یکی از شرکت هایی است که در زمینه فروش و صادرات انواع روغن زیتون با قیمت استثنائی و رقابتی، فعالیت دارد. این شرکت به صورت تخصصی بر روی عرضه محصولات زیتون و روغن آن، کار می کند.

روغن زیتون، یکی از محصولات اصلی صنایع غذایی در ایران و سراسر جهان است. این محصول، به دلیل خواص بی‌نظیر آن و پتانسیل صادرات بالایی که دارد، از مهمترین محصولات صادراتی ایران به شمار می‌رود.
بسیاری از افراد، از روغن زیتون در مصارف مختلفی استفاده می کنند. لازم است بدانید که کاربردهای روغن زیتون، تنها خوراکی نیست. بلکه این محصول برای مصارف غیر خوراکی نیز استفاده فراوان دارد.
در این مقاله، ما سعی داریم تا شما را با این محصول ارزشمند و صادرات آن بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با انواع روغن زیتون مرغوب و درجه یک ایرانی

صادرات انواع روغن زیتون مرغوب با قیمت استثنائی

زیتون، یکی از گیاهان ارزشمند است که در برخی از مناطق ایران، پرورش داده می شود.
همانطور که می دانید، میوه درخت زیتون، دارای خواص و کاربردهای بسیاری است. از این رو، متقاضیان بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد.
یکی از محصولاتی که از دل این میوه، تولید می شود، روغن زیتون است. روغن هایی که از این میوه بسیار گرانبها، تهیه می شود، در انواع مختلفی وجود دارد.
به صورت کلی، روغن زیتون در دو بخش روغن های خوراکی و غیرخوراکی تقسیم می شود.
روغن های خوراکی که در بسیاری از خانه های ایرانیان، مشاهده می شود، در انواع زیر روانه بازار می شود.

  • روغن زیتون بکر
  • نوع فرابکر روغن زیتون
  • روغن زیتون تصفیه شده

اگر بخواهیم به صورت خلاصه، این موارد را مورد نقد و بررسی قرار دهیم، می توان گفت که فرق روغن زیتون بکر و فرابکر، در نحوه فرآوری آنهاست. روغن های فرابکر، تخت فشار و پرس تولید می شود و حرارت نمی بیند. در صورتیکه روغن بکر با حرارت بدست می آید.
از طرفی، وجه مشترک هر دوی آنها، عطر و بوی آن است. هر دو مورد، عطر و طعم تلخ خاص زیتون را دارند.

همانطور که می دانید، طعم و عطر زیتون، خاص بوده و برخی از افراد از تلخی طعم آن، رضایتی ندارند. به همین منظور، تولیدکنندگان روغن زیتون، این محصول را (چه به صورت بکر و چه فرابکر) در کارخانه تخت فرآیند خاصی، تصفیه می کنند که در نتیجه آن، روغن زیتونی است که بو و عطر نداشته و رنگ آن نیز کمی عوض می شود.

خرید روغن زیتون به صورت عمده و بسته بندی

روغن زیتون محصولی است که در شما آن را در وزن های مختلفی مانند یک لیتری، یک و نیم لیتری و … در بازار مشاهده می کنید.
اما برخی از مشتریان، مانند رستوران ها، کارخانجات مواد غذایی و …، میزان مصرف بالایی داشته و به دنبال خرید در حجم های بالا هستند.

شرکت بازرگانی آذرند، خرید روغن زیتون به صورت عمده را از تولید کنندگان معتبر ایرانی انجام می‌دهد و به صورت بسته بندی در وزن های پایین و بالا، به خریداران عمده عرضه می‌کند.
لازم است بدانید که تمامی محصولات ارائه شده توسط تیم تجاری آذرند، دارای کیفیت مرغوب است، به طوریکه این محصولات برای صادرات به کشورهای مختلف نیز، ارائه می شود.
قیمت روغن زیتون با توجه به میزان خرید شما، متفاوت خواهد بود. ما سعی داریم برای همکارانی که حجم خرید آنها، بالا باشد، تخفیفات خیلی خوبی لحاظ کنیم تا آنها بتوانند روغن زیتون مرغوب و صادراتی را با قیمت استثنائی خریداری کنند.

خبر خوش برای خریداران عمده روغن زیتون

شرکت بازرگانی آذرند که چندین سال در زمینه تولید، تامین و فروش انواع زیتون و روغن زیتون فعالیت دارد، به پاس همکاری مشتریان وفادار و خریداران عمده روغن زیتون، درصدد پیاده سازی سیستم فروشی است که تخفیفات پلکانی با توجه به میزان سفارش، ارائه شود.
در این روش، مشتریان به سه دسته تقسیم خواهند شد.

  • مشتریان وفادار که مشتری قدیمی شرکت محسوب می شوند.
  • مشتریانی که خرید عمده محصول دارند و حجم سفارش آنها بالا است.
  • مشتریانی که برای اولین بار اقدام به خرید از مجموعه خواهند کرد.

برای هر سه دسته از مشتریان، تخفیف های جداگانه ای در نظر گرفته‌خواهد‌شد.
مطمئنا مشتریان وفادار قدیمی که حجم خرید آنها بالا باشد، محصولات را با پایین ترین قیمت ممکن، از تیم ما دریافت خواهند کرد.

بهترین روغن زیتون برای صادرات به کشورهای مختلف

صادرات انواع روغن زیتون مرغوب با قیمت استثنائی

همانطور که در مطالب قبلی بیان شد، روغن زیتون، یکی از محصولات استراتژیک کشور جهت صادرات به کشورهای مختلف است.

تیم بازرگانی آذرند، تنها در بازار داخل فعال نبوده و محصولات خود را به کشورهای مختلف صادرات می کند.

روغن زیتون ایرانی، به دلیل کیفیت بالا و خواص بی‌نظیر آن، قابلیت صادرات به کشورهای مختلف را دارد.
کشورهای زیادی از جمله، عمان، عراق و همچنین کشورهای آسیای میانه، خواهان خرید محصول ناب ایرانی هستند.
برای صادرات روغن زیتون، باید ابتدا تامین کننده معتبر را شناسایی و سپس محصولات مرغوب آنها را صادرات کرد.
شرکت بازرگانی آذرند با توجه به تجربه و دانش فنی خود، بهترین روغن زیتون برای صادرات به کشورهای مختلف را معرفی خواهد کرد. این روغن‌ها باید با کیفیت بالا، تولید شده و با استفاده از روش‌های مدرن بسته بندی شده باشند تا در بازار جهانی مورد تقدیر قرار گیرند.
افرادی که به دنبال صادرات روغن زیتون مرغوب ایرانی هستند، باید در نظر داشته باشند که رقابت در بازارجهانی سخت تر از بازار داخلی است. زیرا رقبای زیادی در تولید روغن زیتون مرغوب، وجود دارد.

 

قیمت استثنایی انواع روغن زیتون-بازرگانی آذرند

قیمت، یک پارامتر بسیار مهم برای خرید هر کالایی است. امروزه به دلیل آنکه، دسترسی به تامین‌کنندگان بهتر و راحتتر‌شده است، قیمت‌های بازار رقابتی‌تر خواهد بود.
پارامترهای مهمی در قیمت انواع روغن زیتون تاثیرگذار است که برخی از آنها به شرح زیر می باشد.

  • نوع روغن زیتون:
    در بین انواع روغن زیتون، نوع فرابکر آن، بیشترین قیمت را خواهد داشت. این محصول به لحاظ کیفی، در رده اول روغن زیتون است.
  • تازگی روغن زیتون:
    هر چه روغن زیتون تازه‌تر و از زیتون‌های تازه‌رسیده، تولید‌شود، دارای کیفیت بیشتر و قیمت بالاتر خواهد‌بود.
  • عرضه و تقاضا:
    یک عامل مهم در قیمت گذاری هر محصول. هرچه میزان عرضه بیشتر و تقاضا کمتر باشد، قیمت محصول کاهش خواهد یافت. برعکس آن، زمانی که تقاضا بیشتر باشد، مخصوصا سفارشات صادراتی، قیمت محصول افزایشی خواهد بود.
  • نوسان ارز:
    روغن زیتون، منحصر به ایران نیست و فروش و صادرات روغن زیتون، از کشورهای زیادی انجام می شود. از این رو، روغن زیتون را می توان یک محصول جهانی نامید که نوسانات قیمت ارز و دلار می تواند تاثیر مستقیم در قیمت داخلی آن بگذارد.

صادرات روغن زیتون با بازرگانی آذرند

همانطور که بیان شد، افرادی که به دنبال صادرات روغن زیتون هستند، باید بتوانند محصولات باکیفیتی را تهیه کنند تا اعتبار خود در بازار جهانی را حفظ کنند.
شرکت بازرگانی آذرند، یکی از شرکت های معتبر در زمینه فروش و صادرات انواع زیتون و روغن زیتون است که می تواند همکاری لازم را با تجار و بازرگانان داشته باشد.

این شرکت، با توجه به تجربه و دانش فنی خود، روش‌های صادرات روغن زیتون را به کشورهای مختلف در دسترس خریداران عمده و صادرکنندگان قرار می‌دهد. با توجه به قوانین و مقررات مربوط به صادرات به کشورهای مختلف، شرکت بازرگانی آذرند با تهیه مجوزهای لازم و با استفاده از روش‌های مدرن بسته بندی، به خریداران عمده و صادرکنندگان کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از بهترین روش‌های صادرات، بهترین عملکرد را در بازار جهانی داشته باشند.
اگر شما در بین خریداران عمده و یا تجار و بازرگانانی هستید که علاقه به خرید این محصولات دارید، حتما با همکاران ما ارتباط بگیرید تا قبل از خرید، تجربیات خود را تحت مشاوره، به شما انتقال بدهند، تا بتوانید مناسبترین محصول را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما