خرید انواع روغن زیتون بکر درجه یک

با توجه به اینکه پوست انسان دربرابر بسیاری از مواد آرایشی شیمیایی واکنش سریعی نشان داده که تا مدت ها قابل جبران نیستند یا گاهی بر اثر استفاده از روغن های مایع حاوی ترانس، خطرات جدی سلامتی قلب و عروق را تهدید می کند همین امر موجب استقبال بیش از پیش افراد به خرید روغن زیتون بکر درجه یک شده است. تولید کننده شرایطی را ایجاد نموده است که امکان خرید و فروش روغن زیتون به صورت عمده و ارزان قیمت نیز امکان پذیر باشداست.

خرید انواع روغن زیتون بکر درجه یک

مشخصات انواع روغن زیتون

مشخصات انواع روغن زیتون

بسیاری از خریداران و طرفداران استفاده از روغن های طبیعی بر این باور هستند که محصولی که خریداری می کنند می بایست الزاما دارای برند خارجی بوده یا از برند خاص داخلی باشد، روغن زیتون نیز از این مقوله خارج نیست در حالی که این یک باور کاملا اشتباه است و آنچه موجب تمایز روغن ها می گردد صرف نظر از نام تجاری و برند روغن زیتون، می بایست به نحوه استخراج روغن از دانه های گیاه زیتون توجه نمود.

در ذیل به برخی از مشخصه های فنی و کیفی انواع روغن زیتون که بر اساس درجه خلوص و میزان کیفیت و غلظت آن ها طبقه بندی شده اند به اختصار اشاره می گردد:

  • روغن فرا بکر درجه یک: این محصول یکی از مرغوب ترین انواع روغن است که نسبت به سایر نمونه ها مدت زمان بیشتری را در دستگاه روغن گیری گذرانده است، این محصول دارای رنگ سبز نسبتا تیره بوده و بویی شبیه به بوی تلخ میوه زیتون با خود دارد که معمولا کارشناسان کنترل کیفیت، این بو را نشانه اصالت این دست روغن ها می دانند.
  • روغن فرا بکر درجه دو: این گروه از روغن های زیتون نسبت به نمونه قبل، رنگ روشن تری داشته و درجه غلظت آن ها پایین تر است به گونه ای که بو و طعم آن ها به وضوح با نمونه های فرا بکر درجه یک کاملا متفاوت می باشد.
  • روغن های آرایشی: از آنجا که روغن های زیتون آرایشی مستقیما با پوست و مو در تماس هستند به گونه ای ساخته و پرداخته می شوند که غلظت آن ها بسیار پایین بوده و کاملا ملایم هستند، بدیهی است که استفاده از آن ها هیچ آسیبی به سلامت مو یا پوست افراد نمی رساند.

قیمت انواع روغن زیتون بکر درجه یک

قیمت انواع روغن زیتون بکر درجه یک

تولید کنندگان قیمت انواع روغن زیتون بکر درجه یک را بر اساس معیار هایی چون هزینه تهیه زیتون هایی سالم و با کیفیت به عنوان ماده اولیه مهم و مؤثر، هزینه فعالیت تولیدی شامل پرداخت دستمزد کارگران، هزینه تعمیرات دستگاه ها، نحوه استخراج روغن از دانه های روغنی زیتون و مواردی از این قبیل تعیین کرده و به صورت لیستی از قیمت ها در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما