نمایندگی خرید و فروش زیتون پرورده درجه یک

زیتون پرورده درجه یک یک محصول فراوری شده است.این چاشنی خوشمزه بیشتر در شمال ایران و در شهرهایی مثل گیلان و رودبار تهیه میشود.زیتون پرورده را به دو روش سنتی و صنعتی تهیه و مورد استفاده قرار میدهند.
در شهرهایی که دارای باغهای گسترده زیتون هستند تولید زیتون پرورده به عنوان یک شغل مورد توجه قرار گرفته است.

زیتون پرورده درجه یک

شهرهای تولید کننده زیتون پرورده

زیتون پرورده بیشتر سوغات شهرهای شمالی کشور است،دراین شهرها پس از برداشت، زیتون های سالم و رسیده را تمیز کرده و پس از شستشو هسته انها را جدا کرده وسپس با موادی همچون:

  • رب انار
  • سبزی های معطر
  • گردوی آسیاب شده
  • آبلیمو
  • دانه انار خشک شده
  • پودر آویشن

مخلوط کرده و در ظرفهای در بسته میریزند و درجای خنک نگهداری میکنند.
در شهرهای شمالی از سبزی به نام چوچاق که بومی آن نواحی است استفاده میشود.ولی در جاهای دیگر از گشنیز وجعفری به جای چوچاق استفاده میکنند.

زیتون پرورده درجه یک

زیتون پرورده درجه یک

برای تهیه یک زیتون پرورده عالی باید از زیتون های سالم و درسته استفاده کرد،زیرا شکسته شدن زیتون باعث خارج شدن روغن آن میشود و از زیتون چیزی جز تفاله باقی نمیماند و باعث کاهش کیفیت میشود.
پس باتوجه به تعریف فوق زیتون پرورده ای مرغوب است که زیتونهای داخل آن سالم باشند،درست بسته بندی شده باشد و هیچگونه راهی برای نفوذ هوا نداشته باشد، رنگ آن روشن باشد زیرا روشن بودن رنگ زیتون پرورده نشان دهنده این است که از مواد اولیه سالم و تازه استفاده شده است.

زیتون پرورده درجه یک

نمایندگی خرید و فروش زیتون پرورده

زیتون پرورده یک محصول مورد پسند اکثریت مردم است، از این رو فروشگاههای زیادی اقدام به فروش این خوشمزه سودمند کرده اند.
برای خرید زیتون پرورده درجه یک بهتر است به نمایندگی های مجاز که درسراسر کشور وجود دارند وآماده ارائه خدمات به مصرف کنندگان هستند مراجعه کرد.
بهترین نوع خرید، خرید از این نمایندگی هاست زیرا هم محصول سالم و درجه یک را در اختیار مصرف کننده قرار میدهند و هم به دلیل عرضه مستقیم کالا، قیمت بسیار کمتر و مناسبتر است.
برای خرید بهتر است به نمایندگی هایی که خود شرکت تولید کننده به آن مجوز فعالیت داده است مراجعه کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما