قیمت زیتون کنسروی عمده

امروزه با گسترش صنعت و تولید انبوه این محصول به مراتب می توان این میوه¬ی خوب را بیشتر در کنار سفره های مردم مشاهده کرد. یکی از راه های دسترسی قراردادن این محصول کنسروی کردن آن است بنابراین قیمت زیتون کنسروی که به صورت عمده فروخته می شود می تواند برای عده¬ای مهم باشد.

قیمت زیتون کنسروی

قیمت زیتون کنسروی به صورت عمده

زیتون یکی از میوه های بسیار پر خصایت است که معمولا در کنار غذا صرف می شود.
زیتون از جمله میوه های پرخاصیت است که علاوه بر طعم خوب دارای خاصیت های درمانی نیز دارد. مثل:

1. رفع بیماری های قلبی و عروقی
2. طراوت و شفافیت پوست
3. لاغری و کاهش وزن
4. بهبود دستگاه گوارش
5. رفع التهاب و…

زیتون به دلیل آنکه باید در بهترین شرایط آب و هوایی رشد کند در مناطق مدیترانه¬ای بیشتر قابل مشاهده است و دولت های این مناطق زیتون را به عنوان یک کالای تجاری به کشور های منطقه صادر می¬کنند. کشورهایی مثل سوریه، ایتالیا، یونان و اسپانیا. زیتون را یا به صورت فله¬ای صادر می کنند یا آنها را به صورت کنسروی به دیگر مناطق می¬فرستند.
معمولا برای تهیه¬ی زیتون کنسروی از زیتون هایی استفاده می شود که هسته¬ی کوچک تری نسبت به خود گوشته ی زیتون دارند. برای کنسرو کردن این میوه¬ی لذیذ دو مرحله را می گذرانند:

1. تلخی زدایی
2. تخمیر زیتون

قیمت زیتون کنسروی

برای تلخی زدایی از مواد شیمیایی مثل سود سوز آور استفاده می شود، جای نگرانی نیست چون پس از تلخی زدایی از این محصول زیتون ها را می شویند تا این ماده¬ی شیمیایی از آن رفع شود.
در مرحله¬ی تخمیر نیز از باکتری هایی استفاده می شود که مفید هستند و آسیبی به بدن نمی زنند. زیتون کنسروی انواعی دارد مانند:

  • کنسرو زیتون سبز
  • کنسرو زیتون سیاه
  • کنسرو زیتون پرورده

زیتون علاوه طعم خوب و به یاد ماندنی دارای خواصی از جمله رفع بیماری های عروقی، حفط و شادابی پوست و … نیز است.

قیمت زیتون کنسروی

قیمت رایج عمده فروشی زیتون

زیتون هم مانند اجناسی دیگر از یک بازه¬ی کیفیتی برخوردار است که این مسئله تاثیر بر روی قیمت این محصول می گذارد، به همین دلیل ما شاهد این هستیم که قیمت های مختلف را با کیفت های مختلف می توان پیدا کرد.
زیتون استان های گیلان و زنجان از بهترین انواع زیتون است که این منجر به افزایش قیمت این میوه می شود. اما با یک گشت و گذار در سایت های فروش زیتون می توان قیمت هایی از قبیل کیلویی 9 هزار تومان یا فله¬ای 8 هزار تومان یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما