قیمت خرید و فروش انواع روغن زیتون در ایران

روغن زیتون از میوه درخت زیتون استخراج می شود که نه تنها طعم خوبی دارد بلکه سرشار از خواص می باشد. این روغن در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل از پرمصرف ترین روغن های گیاهی است. روغن زیتون به دلیل اینکه دارای چربی های غیر اشباع سالم است موجب کاهش خطر مبتلا شدن به بیماری های قلبی است. روغن زیتون بصورت فله و یا بسته بندی در فروشگاه های کشور یافت می شود. علاوه بر مصرف خوراکی آن، برای زیبایی پوست و مو هم استفاده می شود. قیمت انواع روغن زیتون متفاوت می باشد که با یک جستجوی ساده میتوانید به آن دست پیدا کنید.

قیمت خرید و فروش  انواع روغن زیتون در ایران

انواع روغن زیتون در بازار

انواع روغن زیتون در بازاربرای خرید روغن زیتون باید به انواع آن توجه داشته باشید؛ انوع روغن زیتون شامل:

  1. روغن زیتون بکر
  2. روغن زیتون تصفیه شده
  3.  روغن زیتون خالص
  4. روغن تفاله زیتون

روغن زیتون بکر روغنی است که از میوه درخت زیتون بهره گرفته شده است که توسط روش های مکانیکی و در دمای خاص آن استخراج می شود. روغن زیتون بکر خود به چند دسته تقسیم شده است و بهترین آن روغن زیتون فرا بکر است که بدون استفاده از حلال های شیمیایی بدست می آید.

روغن زیتون تصفیه شده معروف به روغن بی بو است که بیشتر خاصیت خود را در این فرآیند از داده است و کیفیتی پایین تر از روغن های بودار دارد. روغن زیتون اصل، ترکیبی از روغن زیتون تصفیه شده و انواع روغن های زیتون بکر است. معمولا نوع روغن زیتون در روی آن درج شده است که در صورت خرید باید به آن توجه کنید.

خواص روغن زیتون برای سلامتی

خواص روغن زیتون برای سلامتیاین میوه در کنار طعمی خاص و منحصر به فرد، خواص شگفت انگیزی هم دارد. در واقع زیتون و روغنش هم خاصیت غذایی و هم دارویی دارند. روغن زیتون در درمان بسیار از بیماری ها از جمله فشار خون، بیماری های پوستی، دردهای عصبی، دیابت و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. روغن زیتون برای مو نیز بسیار مفید است و در زیبایی آن تاثیر زیادی دارد.

در ماساژ از روغن های گیاهی استفاده می شود که امروزه از روغن زیتون جهت ماساژ دادن بهره گرفته می شود. روغن زیتون مالشی برای پوست صورت و بدن، عضلات، مفاصل و موی سر تاثیرات شگرفی دارد. روغن زیتون طبی برای درمان بعضی از بیماریها و روغن زیتون حجم دهنده، جهت حجم دادن به بعضی از اندام های بدن کاربرد دارد.

مصارف صنعتی روغن زیتون

مصارف صنعتی روغن زیتون روغن زیتون علاوه بر مصارف خوراکی مصرف های صنعتی نیز دارد، که یکی از انواع آن روغن پومیس است. روغن زیتون پومیس از ارزش پایین تری نسبت به دیگر روغن ها برخوردار است و مصرف خوراکی هم ندارد؛ به همین دلیل از آن در مصارف صنعتی استفاده می شود. از روغن زیتون پومیس گاهی برای محصولات لوازم و آرایش هم استفاده می شود. پومیس به معنای تفاله است که معمولا روی شیشه های روغن زیتون واردات شده درج شده است.

مصرف کنندگان در صورت خرید روغن زیتون ایرانی باید به برچسب مجوز از سازمان غذا و دارو، در روی روغن زیتون توجه نمایند. هم چنین از روغن زیتون در صنایع دارویی، تولید صابون و سوخت چراغ های نفتی استفاده می شود.

فروشنده روغن زیتون های خارجی

فروشنده روغن زیتون های خارجیروغن های خوراکی زیادی در بازار جهان در اختیار مصرف کنندگان با ذائقه های مختلف قرار می گیرد که نمونه ای از بهترین روغن های خوراکی، روغن زیتون خارجی می باشد و در سبد غذایی مردم به دلیل خواص بالای آن قرار دارد.

 روغن زیتون در سرتاسر جهان تولید و فروخته می شود.ایران نیز علاوه بر تولید روغن زیتون، از طریق مرز کشور به راحتی این محصول را وارد میکند. روغن زیتون واردارتی انواع مختلف در کیفیت های متفاوتی دارد که در بسته بندی های پلمپ شده وارد کشور می شوند. روغن زیتون اصل خارجی سطح کیفی بالایی دارد که در کنار انواع مواد خوراکی می توان از آن استفاده کرد و حاوی مواد مغذی بسیاری است.

عرضه کننده بهترین روغن زیتون خارجی و ایرانی

عرضه کننده بهترین روغن زیتون خارجی و ایرانیبرای خرید بهترین برند روغن زیتون ایرانی یا خارجی نیاز به مقدار کمی جستجو در سایت ها دارید. اگر واقع بینانه نگاه کنیم برای خرید روغن زیتون اصل نباید به سراغ روغن های زیتون ارزان بروید. اگر روغن زیتونی که میخرید قیمتی نزدیک به روغن آفتابگردان دارد احتمالا ترکیبی از روغن زیتون با روغن آفتابگردان است.

روغن زیتون اسپانیایی و روغن زیتون ترکیه ازبهترین برندهای روغن زیتون می باشند که طرفداران بسیاری دارند و جزو خوش طعم ترین روغن های زیتون می باشند. شرکت های تولید کننده روغن زیتون در اسپانیا و ترکیه بخش عمده ای از تولید را برعهده گرفته اند که بخشی از آن هم به ایران وارد می شود.

قیمت به روز انواع روغن زیتون در بازار داخلی

قیمت به روز انواع روغن زیتون در بازار داخلیسالهای زیادی است که مردم از روغن زیتون برای مصارف خوراکی و درمانی استفاده می کنند.روغن زیتون با کیفیت، بصورت مستقیم و غیر مستقیم به بازار عرضه می شود که دارای تنوع قیمت می باشند.

خریداران روغن زیتون علاوه بر کیفیت روغن زیتون، قیمت آن هم برایشان بسیار مهم است. هرکدام از انواع روغن های زیتون شامل: روغن زیتون فرابکر، روغن زیتون تصفیه شده، روغن زیتون پومیس و .. در برندهای مختلفی با توجه به نوع مصرف و کیفیت آن در سرتاسر کشور با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.

خرید روغن زیتون اصل رودبار

خرید روغن زیتون اصل رودباردر گیلان و شهرستان رودبار در باغ های زیادی زیتون پرورش داده می شود. زیتون اصل رودبار در خاک حاصلخیز این منطقه کشت داده می شود، روغن آن گرفته شده و به بازار عرضه می شود. روغن زیتون رودبار علاوه بر بازار داخلی بخاطر مرغوبیت زیاد آن به سایر کشورها صادر می شود.

در هر منطقه از ایران که باشید می توانید خرید روغن زیتون رودبار را در سایت های معتبر انجام دهید. قیمت روغن زیتون رودبار متفاوت است و همه ی فروشگاه ها به یک قیمت روغن زیتون رودبار را عرضه نمی کنند. یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت، کیفیت روغن زیتون است که با بررسی محصول متوجه ارزش قیمتی آن خواهید شد.

مرکز فروش روغن زیتون مرغوب

مرکز فروش روغن زیتون مرغوبشیشه های روغن زیتون در اکثر فروشگاه ها وجود دارد و همه برندها هم ادعای بهترین بودن دارند. اما خب در حقیقت اینطور نیست. سوالی که برای خریداران پیش می آید این است که روغن زیتون مرغوب کدام است؟ برای تشخیص روغن زیتون مرغوب از کیفیت پایین آن نیاز به کمی دقت و تجربه دارید. روغن زیتون بو دار و روغن زیتون فرا بکر رودبار از بهترین نمونه های روغن زیتون هستند که از فروشگاه های معتبر میتوانید آنها را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما