قیمت استثنائی روغن زیتون طارم

روغن زیتون از مهم ترین فراورده های میوه زیتون به شمار می رود و در استان های شمالی کشور به صورت کاملا صنعتی و بدون دخالت دست تولید می شود.

قطب تولید این محصول در شهرستان طارم می باشد و این شرکت روغن زیتون اصل را با قیمت استثنائی به فروش می رساند. استعلام قیمت روغن زیتون طارم به طور مستقیم و آنلاین از طریق این سایت ممکن می باشد.

قیمت استثنائی روغن زیتون طارم

موارد استفاده از روغن زیتون در صنایع مختلف

موارد استفاده از روغن زیتون در صنایع مختلف از محبوب ترین و سالم ترین روغن های موجود در بازار می توان به روغن زیتون اشاره کرد؛ این روغن به دلیل اینکه در صنایع مختلفی به کار می رود از تقاضا زیادی در بازار برخوردار می باشد و همواره مردم به دنبال روغن زیتون اصل و خالص آن می باشند.

بیشترین موارد استفاده از روغن زیتون در صنایع خوراکی از جمله ترشی جات، آشپزی، داروسازی، آرایشی و بهداشتی از جمله تهیه لوسیون، صابون، شامپو و مرطوب کننده های پوست است.

میوه زیتون به صورت خام قابل مصرف نمی باشد و به همین دلیل نیز بیشتر به صورت فرآوری شده مورد استفاده قرار می گیرد.

بسیاری از مردم و سرآشپز ها هنگام پخت غذا یا تفت آن از روغن زیتون استفاده می کنند علاوه بر این، روغن زیتون بسیار مناسب برای تهیه سس های خوشمزه نیز می باشد.

در صنعت دارویی نیز به وفور از این روغن استفاده می شود و به دلیل داشتن ارزش غذایی غنی از املاح و ویتامین ها بسیار مفید برای مقابله با برخی از بیمار ها نظیر یبوست، مشکلات گوارشی، ریزش مو و شوره سر، ضد التهاب و … بسیار مفید می باشد.

در صنعت آرایشی روغن زیتون را در مرکز های زیبایی به صورت ماسک جهت رفع آکنه، جوش و لک های پوستی استفاده می کنند، این کار را می توان در خانه نیز انجام داد و با ماساژ روغن زیتون روی پوست صورت به طراوت و لطافت بیشتر پوست کمک کرد.

توزیع بی واسطه روغن زیتون طارم

توزیع بی واسطه روغن زیتون طارم روغن زیتون جزو اقلام صادراتی به شمار می رود و از تقاضا زیادی در بازار های خارج از کشور برخوردار می باشد؛ صادرات روغن زیتون ایرانی به کشور های همسایه نظیر عراق، جمهوری آذربایجان و کشور های حاشیه خلیج فارس نظیر عربستان سعودی و امارات به وفور انجام می گیرد.

روغن زیتون ایرانی به روش کاملا ارگانیک و بدون مواد افزدونی شیمیایی یا ناخالصی تولید می گردد از این رو از نظر بهداشتی بسیار سالم و مورد تایید می باشد. این مرکز، بهترین مرجع توزیع بی واسطه روغن زیتون طارم محسوب می شود و متقاضیان می توانند جهت خرید روغن زیتون اصل ایرانی از طریق این لینک اقدام کنند.

1

  1. با سلام و خسته نباشید من از روغن زیتون به جای کرم صورت استفاده میکنم واقعا پوستم عالی است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما