فروش عمده روغن زیتون اصل در اصفهان

فروش عمده روغن زیتون اصل و خالص طارم در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و … توسط مجموعه بازرگانی روغن زیتون آذرند صورت می گیرد. علاقه مندان جهت تهیه و خرید می توانند از طریق تماس تلفنی، ارسال پیامک و یا ایمیل اقدام نمایند.

اگر زیر چشمان شما کبود است و رنگ چهره شما شاداب نیست، خواهشمندیم جهت حفظ سلامت و شادابی چند دقیقه وقت گذاشته و متن زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

آیا می دانید بیشترین علت کبودی زیر چشم به خاطر ابتلا به یبوست مزمن و یا کبد چرب می باشد؟

بهتر است آزمایش کبد چرب (بیماری خاموش) را نه تنها برای خود بلکه برای فرزندانتان نیز انجام دهید تا در صورت ابتلا هرچه زودتر و سریع تر برای درمان اقدام نمایید.

درمان یبوست مزمن:

مصرف روزانه 4 قاشق غذاخوری روغن زیتون خالص

درمان کبد چرب و چربی خون بالا در کمتر از شش ماه:

صبح ناشتا: ابتدا یک قاشق غذاخوری روغن زیتون خالص میل نموده، سپس یک قاشق مرباخوری سرکه سیب اصل یا نصف لیموی تازه درون آب و یک عدد سیب متوسط با پوست. همراه ناهار یک بند انگشت زنجبیل تازه رنده شده و شب ها کلم بروکلی بخارپز بهمراه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون اصل و یک قاشق مرباخوری سرکه سیب یا لیموی تازه.

البته به شرطی که مصرف روغن های جامد و مایع خوراکی ناسالم، فست فود، شیرینی زیاد و آب سرد بین غذا را کنار گذاشته و از روغن زیتون سالم جهت پخت و پز مواد غذایی استفاده کنید.

 

روغن زیتون سالم

 

آیا روغن زیتون گران است؟

 

لازم به ذکر است که هزینه عمل جراحی باز قلب بیشتر از 40 میلیون تومان است. جالب است که ما برای خودروی شخصی مان بهترین روغن موتور را می خریم و یا گران ترین لپ تاب و یا گوشی را برای خود و فرزندانمان تهیه می کنیم ولی متاسفانه برای حفظ سلامتی خود خیلی حاضر به هزینه کردن نیستیم و از روغن های ارزان ناسالم استفاده میکنیم.

خرید روغن زیتون هزینه نیست بلکه پس اندازی برای حفظ سلامتی است.

جالب است بدانید که سرانه مصرف روغن زیتون در ایران 200 گرم در حالیکه در یونان 24 کیلوگرم می باشد و اما در ایران افزایش کبد چرب، سکته های قلبی و مغزی را در جوانان شاهد هستیم در صورتی که مردم یونان در 90 سالگی نیز جزء سالمترین افراد دنیا هستند.

 

فروش عمده روغن زیتون

 

فروش عمده روغن زیتون اصل ایرانی و خالص طارم، در نوع فرابکر با کیفیت بالا، قیمت مناسب و مقرون بصرفه و جلب رضایت مشتری همواره از اهداف اصلی مجموعه بازرگانی روغن زیتون آذرند می باشد.

امید است که با همراهی و همکاری شما عزیزان، این مجموعه بتواند نقش مهمی را در افزایش سرانه مصرف روغن زیتون در ایران و سطح سلامت افراد در جامعه ایفا نماید.

منبع: سایت روغن زیتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما