فروش روغن زیتون صنعتی ارزان

فروش روغن زیتون صنعتی که نوعی روغن غیرخوراکی می باشد این روزها در بازار رونق پیدا کرده و از آن در زمینه های آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند و قیمت آن نسبت به روغن خوراکی ارزان تر است و با دو نوع کم رنگ و پر رنگ در بازار موجود است.
روغن زیتون صنعتی جزو روغن های غیرخوراکی با قیمتی ارزان تر از نوع خوراکی آن است که همین امر موجب شده تا افرادی از ارزان بودن آن سوء استفاده کنند و روغن زیتون تقلبی را به بازار عرضه دارند.

فروش روغن زیتون صنعتی

روش تهیه روغن زیتون صنعتی

برای تهیه روغن زیتون صنعتی ابتدا میوه زیتون را برداشت و آنرا به تکه های کوچک تقسیم کرده و به داخل دستگاه روغن‌گیری منتقل می کنند؛ با چرخیدن دستگاه گوشت میوه زیتون را گرفته و له میشود و روغن زیتون خالص از آن خارج می شود.
روغن استخراج شده از زیتون را به چند روش تولید می کنند و با انجام دادن فعل و انفعالاتی روی آن درصد خلوصش را تعیین کرده و سپس به بازار ارائه میدهند؛ که نوع صنعتی و غیرخوراکی ان با اسیدیته بیش از ۳.۳ درصد و بدون تصفیه است.
مصارف روعن زیتون صنعتی
از فروش روغن زیتون صنعتی برای ترکیب در صابون سازی، ساخت لوازم آرایشی، ترکیب و ساخت شامپو و ماساژ درمانی استفاده می شود.
روغن زیتون در دو رنگ متفاوت ساخته می‌شود که از هر کدام در امری جداگانه استفاده می‌کنند و به این ترتیب بهتر است بدانید برای ماساژ درمانی از روغن زیتون صنعتی پر رنگ و برای ساخت صابون و شامپو از نوع کم رنگ ان استفاده می شود.

خواص روغن زیتون صنعتی

  • روغن زیتون صنعتی خاصیت نرم کنندگی دارد.
  • خراش و ترک‌های ایجاد شده روی پوست را برطرف می کند.
  • از سفیدی مو جلوگیری می کند.
  • خارش ناشی از گزیدگی حشرات را از بین می برد.
  • برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو، مژه و ابرو مفید است.
  • برای درمان زخم دهان و لثه مفید است.
  • و….

فروش روغن زیتون صنعتی

فروش روغن زیتون صنعتی ارزان

امروزه فروش روغن زیتون صنعتی به روش های مختلف مثل فروشگاه های اینترنتی و یا مستقیما از بازار انجام می شود؛ اما با توجه به وجود نمونه های تقلبی مشتری باید بتواند مرکز فروش معتبری بیابد که علاوه بر ارزان بودن، روغن زیتون صنعتی اصل نیز ارائه دهد.
برای این امر فرد خریدار باید مشخصات یک روغن زیتون صنعتی غیر خوراکی را بداند و یا از افرادی که در این امر فعالیت دارند کمک بگیرد و تنها از روی بالا یا پایین بودن قیمت، آنرا ارزیابی نکنید.
فروش روغن زیتون صنعتی از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز اینترنتی صورت می گیرد که شما می توانید از ان ها برای مشاوره و خرید استفاده کنید؛ این را بدانید که روغن زیتون صنعتی غیرخوراکی همیشه قیمتی پایین‌تر از نوع خوراکی آن دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما