فروشنده روغن زیتون خوراکی اصل در ایران

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد تغییرات زیادی در عرصه تغذیه و مواد خوراکی می باشیم. از اصلی ترین موارد تغییر در رژیم غذایی افراد، استفاده از روغن های گیاهی به جای حیوانی است. از بهترین انواع روغن ها، می توان به روغن زیتون خوراکی اصل اشاره کرد.فروشنده روغن زیتون خوراکی اصل در ایران

موارد مصرف روغن زیتون خوراکی

موارد مصرف روغن زیتون خوراکیوقتی مریض می شوید و نزد پزشک می روید او شما را راهنمایی می کند و خداوند شفا می بخشد؛ آن چه داروساز به شما می دهد از هدایای طبیعت است زیرا چنان چه باید و شاید خودتان از آن استفاده نکرده اید و امروز مجبور به میل کردن آن ها  هستید، غذای مطبوع و سالم را نخورده اید و اکنون مجبورید یک داروی تلخ و ناگوار را بخورید.

پس شما قبل از آن که مستعد بیماری شوید و عنصری از عناصر بدن شما کم شود کاری کنید که مواد لازم برای ادامه حیات را از طبیعت به آسانی بگیرید و بدن خود را تقویت سازید؛ این کار بی نهایت سهل و آسان است و با استفاده از هدایای طبیعت که همان مواد خوراکی می باشند میسر است.

اولین قدم برای کنترل سلامتی و جلوگیری از بیمار شدن رعایت رژیم غذایی سالم است، این را بدانید که علم غذا شناسی مشکل ترین نوع علوم است و نیازمند دقت و آگاهی کافی می باشد.

امروزه افراد بسیار بیش تر از گذشته به نوع مواد مصرفی خود توجه به خرج می دهند؛ از اصولی ترین مواردی که در آشپزی و طبخ غذا باید مد نظر قرار دهیم نوع روغن مصرفی مان است.

روغن ها از نظر کلی به دو دسته حیوانی و نباتی ( گیاهی ) تقسیم بندی می شوند که امروزه پزشکان به این نتیجه دست یافته اند که عوارض ناشی از روغن های نباتی به مراتب کم تر از انواع حیوانی آن است.

از بهترین نوع روغن ها می توان به انواع روغن زیتون اشاره کنیم که کاردبرد ها و فواید بی نظیری برای آن گفته شده است.

این روغن همان طور که از نامش پیدا است از دانه های زیتون به دست می آید.

هر فایده ای که در میوه زیتون باشد در این روغن هم یافت می شود.

در این جا به صورت مختصر به فواید زیتون می پردازیم:

1) منبع ویتامین ها خصوصا ویتامین E: این ویتامین با قوای شهوانی ارتباط دارد. معمولا زنان در ابتدای یائسگی به عوارضی دچار می شوند که علاج آن ها این ویتامین می باشد. عقیم شدن مردان و نازایی زنان تا اندازه ای مربوط به این ویتامین است.

ویتامین E حالت زنانه را مرتب و برخی از نازایی ها را درمان می کند و حتی احتمال سقط جنین را کاهش می دهد.

2) کاهنده کلسترول: کلسترول ماده ای است که در خون طبیعی انسان به مقدار کم موجود است. زیاد شدن این ماده در خون فشار آن را بالا می برد و جوان را شکسته و پیر می سازد و ریسک سکته و خون ریزی را افزایش می دهد؛ پس زیتون با داشتن خواص مختص به خود به عنوان یک کاهنده کلسترول قوی عمل می کند.

3) افزایش HDL: به HDL چربی مفید هم می گویند که خود نوعی کلسترول است و برای اعمال ضروری بدن لازم است.

4) کاهنده وزن: زیتون به علت داشتن کالری بالا و کلسترول پایین به عنوان یک چربی سوز و کاهنده وزن عمل می کند.

5) آب و مایعات زیاد: که هم برای پوست و هم برای دیگر اعمال حیاتی بدن ضروری است.

6) آنتی اکسیدان زیاد: زیتون به علت داشتن آنتی اکسیدان، در پیش گیری از سرطان موثر است.

و بسیاری دیگر از فواید را می توان برای زیتون ذکر کرد که به قطع می توان گفت روغن این محصول هم، همین فواید و خواص را در بر دارد.

از کاربرد های روغن زیتون می توان به موارد زیادی اشاره کرد اعم از: 

1) کاربرد های آرایشی و بهداشتی: خصوصا در مراقبت از پوست و مو: چون روغن زیتون باعث تقویت مو و ضخیم شدن آن می شود.

برای رفع لک وآکنه، سیاهی دور چشم و حفظ نرمی و لطافت پوست بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

2) کاربرد در افسردگی: بسیاری از روان پزشکان مصرف روغن زیتون را در افسردگی، به علت افزایش سطح هورمون شادی ( سروتونین ) توصیه می کنند.

3) کاربرد در انواع نارسایی های روده ای همانند یبوست

4) استفاده در افراد دارای بیماری های قلبی و عروقی

5) در طبخ انواع غذا و سالاد

میزان مصرف روغن زیتون در ماه

میزان مصرف روغن زیتون در ماهدقت کنید که مصرف هر چیزی حتی اگر مفید هم باشد، تا زمانی موثر وکارآمد است که به اندازه مصرف شود.

میزان مصرف روغن زیتون مانند هر محصول دیگری نباید از حد معین و توصیه شده بیش تر باشد؛ مصرف این روغن به فاکتور های مختلفی بستگی دارد.

مثلا این که چند سال دارید؟ آیا از بیماری های قلبی و عروقی برخوردار هستید؟ آیا چربی خون شما نرمال است؟ و…

پس اگر می خواهید بدانید مصرف آن در ماه تا چه اندازه بی خطر و مفید است می توانید با پرسش از کارشناسان اطلاعات کافی را دریافت نمایید.

فروش ویژه روغن زیتون خوراکی اصل

فروش ویژه روغن زیتون خوراکی اصل روغن زیتون بر اساس شاخص های مختلفی از قیمت های متفاوتی برخوردار است.

مثلا از چه نوع زیتونی برای تهیه آن استفاده شده است؟

از چه کیفیتی برخوردار است؟

و …

چنان چه قصد فروش یا خرید روغن زیتون خوراکی اصل را دارید می توانید از طریق تماس با سایت ما اطلاعات کافی را دریافت کنید تا به هدف خود نائل شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما