صادرات روغن زیتون فرابکر به اروپا

روغن زیتون فرابکر به دلیل نحوه روغن گیری بسیار با کیفیت و پر طرفدار می باشد و از آن برای مصارف خام بیشتر استفاده می کنند.

به دلیل کیفیت بالایی که روغن فرابکر دارد صادرات آن به اروپا می‌ تواند بسیار پرسود باشد.

روغن هایی که برای صادرات تهیه می شوند باید در بسته بندی های بسیار با کیفیت و زیبا قرار بگیرند تا در بازار های صادراتی طرفداران زیادی داشته باشد و به وسیله این کار می توان ارز قابل قبولی را به کشور وارد کرد. 

صادرات روغن زیتون فرابکر به اروپا

درباره فواید روغن زیتون فرابکر چقدر میدانید؟

درباره فواید روغن زیتون فرابکر چقدر میدانید؟

روغن زیتون یعنی روغنی که از میوه درخت زیتون به دست می ‌آید و در چند نوع مختلف بسته به شیوه روغن گیری وجود دارد.

معمولاً زیتون را تحت حرارت و فشار قرار می ‌دهند و از آن روغن می گیرد که به آن روغن طبیعی می ‌گویند اما اگر زیتون را فقط تحت فشار قرار بدهند و در شرایط سرد از آن روغن بگیرند روغن بدست آمده را روغن فرابکر می نامند.

که این روغن از لحاظ خواص و کیفیت بسیار بالا تر از نمونه های دیگر روغن می باشد به دلیل شیوه خاص روغن گیری این روغن ویتامین ها و مواد معدنی زیادی در خود دارد و دارای طعم تند رو به ملایم دارد و همچنین  رنگ سبز طلایی می باشد.

از آن معمولاً در غذا های سرد مانند سس ها و سالاد ها استفاده می کنند این روغن دارای اسیدهای چرب ضروری می باشد به دلیل وجود ویتامین های بالای k و همچنین امگا ۳ مصرف آن باعث کاهش بیماری‌ های قلبی و عروقی می ‌شود و همچنین از لخته شدن خون در قلب جلوگیری می کند.

این روغن ضد التهاب می باشد به دلیل اولیک اسیدی که در آن وجود دارد و این واکنش پذیری ویتامین سی می باشد به همین علت از التهاب های مزمن و بیماری هایی که به سبب التهاب به وجود می آیند جلوگیری می کند.

به دلیل وجود امگا ۳ و همچنین کلسترول های خوبی که در آن وجود دارد باعث کاهش وزن می شود و در هضم غذا بسیار کمک می کند همچنین با مصرف موضعی آن بر روی قسمت هایی از بدن که درد دارد می‌ تواند درد ها را کاهش دهد و به عنوان مسکن طبیعی عمل می کند. 

مرجع خرید روغن زیتون فرابکر صادراتی

مرجع خرید روغن زیتون فرابکر صادراتی

روغن زیتون صادراتی فرابکر به دلیل خواص بسیار بالایی که دارد و همچنین با داشتن طعم ملایم و رنگ سبز طلایی زیبا دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد.

مرجع خرید روغن زیتون فرابکر می توانند به صورت مستقیم تولید کننده آن ها می ‌باشند که با خرید به صورت مستقیم می ‌توان آن را با قیمت مناسب تری تهیه کرد.

همچنین برخی از نمایندگی ‌های معتبر و مجاز پخش این روغن های صادراتی در سراسر کشور وجود دارند  می ‌توان روغن مورد نظر را از آن ‌ها نیز تهیه کرد با تهیه روغن از مراکز معتبر و تولیدی ها به صورت مستقیم می توانید از کیفیت و قیمت آن اطمینان حاصل کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما