خرید مستقیم روغن زیتون ارگانیک

خرید مستقیم روغن زیتون ارگانیک مزیت های زیادی دارد. اول این که مشتری به صورت تضمین شده محصول را به دست می آورد. در ثانی، فرآورده با قیمت های استثنایی عرضه می شود که دلیل اصلی آن هم معامله رو در رو با فروشنده است و این که دیگر واسطه در این بین وجود ندارد. به هر حال، خرید روغن زیتون را به شکل عمده و راحت می توان انجام داد.

خرید مستقیم روغن زیتون ارگانیک

روغن زیتون ارگانیک چگونه تولید می شود؟

روغن زیتون ارگانیک چگونه تولید می شود؟ شاید بخواهید بدانید که روغن زیتون ارگانیک چگونه تولید می شود؟ دو روش سنتی و صنعتی در این زمینه وجود دارد که ما قصدمان معرفی نمودن شیوه کارخانه ای می باشد. در شرکت، ابتدا محصول وارد سکو شده و برگ گیری می گردد. سپس میوه ها را کاملاً شستشو می دهند و ضد عفونی می کنند.

پس از این مرحله، نوبت به آسیاب زیتون می رسد و بعد از آن، خمیرگیری یا به اصطلاح عمل آوردن صورت می گیرد. در مرحله دیگر، تزریق به سانترفیو‌ژ انجام شده و دست آخر هم آب و روغن جداسازی می شوند.

مسئله مهمی در این زمینه مدت زمانی است که از مرحله برداشت تا استحصال باید در نظر گرفت. بهترین روغن ها می بایست کمتر از 48 ساعت فرآوری گردند که این باعث تولید یک روغن با کیفیت می گردد. همینطور سبب می گردد تا اسید و خرابی زیتون پایین بیاید.

عموماً چنین فرآورده ای عدد اسیدی آن دو صدم است که این نشان دهنده مرغوبیت آن می باشد. به هر حال، این خلاصه ای از فرآ‌ینده تولید بود که در این بخش ذکر کردیم.

قیمت روز روغن زیتون ارگانیک در ایران

قیمت روز روغن زیتون ارگانیک در ایران در ایران قیمت روغن زیتون ارگانیک گوناگون می باشد. دلایل مختلفی را می توان در این زمینه عنوان کرد. اولین مسئله این است که آن را به سه دسته فرابکر، بکر و تصفیه شده تقسیم می نمایند که نرخ هر یک، متفاوت است. ولی برخی از مهمترین مسائل دیگری پیرامون ارزش گذاری را در زیر عنوان می کنیم:

  • در ایران هم نوع داخلی و هم خارجی عرضه می شود که با در نظر گرفتن نوسانات ارزی، محصول وارداتی گران تر عرضه می شود.
  • کیفیت محصول نیز یکی دیگر از مسائلی می باشد که باعث شده با تفاوت نرخ ها مواجه شویم.
  • موضوع بعدی، چگونگی ارائه است که اگر محصول را مشتری عمده تهیه کند، قادر می باشد تا هزینه کمتری نماید.
  • شرکت سازنده را هم نباید از نظر دو نگهداشت، زیرا که تولید کننده بوده و تعیین کننده اصلی نرخ است.

بر اساس این مسائل، ارزش گذاری فرآورده انجام می شود و اینها در واقع، تعیین کننده قیمت ها می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما