خرید روغن زیتون صابون سازی با کیفیت ممتاز

خرید روغن زیتون صابون سازی با کیفیت ممتاز در کشورمان انجام شدنی است، امروزه بهترین روغن های زیتون در کشور تولید شده و برای صنعت های صابون سازی و غذایی استفاده می شود. روغن زیتون با توجه به خواص بی شمار، فروش خوبی در ایران دارد.

خرید روغن زیتون صابون سازی با کیفیت ممتاز

مراحل تولید روغن زیتون جهت صابون سازی

مراحل تولید روغن زیتون جهت صابون سازیمراحل تولید روغن زیتون جهت صابون سازی به وسیله ی دستگاه های تخصصی روغن سازی انجام می شود. مهندسین در کارخانه ها با استفاده از دستگاهی مجهز و طبق استاندارد ها اقدام به تولید روغن زیتون برای ساخت صابون های زیتون و … می کنند.

شواهد زیادی در مورد مزایای سلامتی آن وجود دارد. زیتون یکی از سه گیاه اصلی غذایی در غذاهای مدیترانه ای است.  دو مورد دیگر گندم و انگور هستند. درختان زیتون از هزاره 8 قبل از میلاد در اطراف دریای مدیترانه رشد کرده اند.

امروزه به دلیل سالم بودن روغن های زیتون و فواید آنها برای سلامتی، خانم ها برای پختن غذاها و خوش طعم تر کردن مواد غذایی و دسر ها و سالاد ها از روغن زیتون استفاده می کنند.

روغن زیتون اثرات بسیار فوق العاده ای بر روی پوست ایجاد کرده و اگر هر شب مقداری از این روغن معجزه گر پوست را بر روی صورت خود ماساژ بدهید متوجه فواید بی شمار آن بر روی پوست خود خواهید شد، روغن زیتون به کار رفته در صابون ها سبب رفع لک ها و جوش ها شده و صورت را روشن‌ تر خواهد کرد.

موارد کاربرد روغن زیتون در صنعت

موارد کاربرد روغن زیتون در صنعتموارد کاربرد روغن زیتون در صنعت بسیار فراوان است، اما یکی از پرکاربرد ترین این موارد، تولید صابون هایی روشن کننده و عالی برای پوست دست و صورت می باشد. 

روغن زیتون، روغن استخراج شده از قسمت گوشتی میوه رسیده درخت زیتون، Olea europaea می باشد. روغن زیتون از رنگ زرد روشن تا طلایی متفاوت است. برخی از انواع بدست آمده از میوه های نارس دارای رنگ سبز مایل به سبز است.  روغن هایی با خصوصیات و کیفیت های مختلف تقریباً در هر کشوری که زیتون ها را پرورش می دهند، تولید می شود، تغییرات آن بسته به ناحیه و رسیدن میوه دارد.

 روغن زیتون خالص عمدتاً برای مقاصد آشپزی و در حفظ غذاها بخصوص ماهی کنسرو استفاده می شود. همچنین در صنایع نساجی برای تولید پشم، در ساخت فرآورده های بهداشتی و آرایشی، در صنعت داروسازی برای مقاصد دارویی، در ساخت صابون پوستی با کیفیت بالا و به عنوان روان کننده کاربرد دارد.

 بیشترین میزان روغن زیتون در جهان، در کشورهای  حوضه مدیترانه تولید می شود، اما برخی از آنها در کالیفرنیا، آمریکای جنوبی و استرالیا تولید می شود. تولید کنندگان پیشرو شامل ایران، ایتالیا ، یونان و تونس هستند. در حالی که بخشی از روغن تولید شده در حوضه مدیترانه در آنجا مصرف می شود، بخش قابل توجهی از آن صادر می شود.

 

مرکز فروش انواع برند های روغن زیتون

مرکز فروش انواع برند های روغن زیتونفروش روغن زیتون در کشور زیاد شده است و انواع برند های معتبر و خالص روغن زیتون در بسته بندی هایی ساده و شیک به مشتریان عرضه می شود. فروشنده در مرکز ما برند هایی از روغن زیتون را معرفی می کند که بسیار خالص و طبیعی باشند و طبق تمام اصول بهداشتی تهیه شده باشند.

روغن زیتون یکی از اجزای اصلی رژیم به اصطلاح مدیترانه ای است که به ویژه برای سلامت قلب و عروق مفید است.  روغن زیتون سرشار از آنتی اکسیدان ها از جمله پلی فنول ها و اسیدهای چرب اشباع نشده سالم است. مطالعات مربوط به روغن زیتون نشان داده است که مصرف آن در رژیم غذایی، به ویژه در قالب روغن زیتون فوق العاده با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و دیابت نوع 2 و با کاهش التهاب مغز و تشکیل پلاک آمیلوئید بتا همراه است‌که مشخصه بیماری آلزایمر است.

مطالعات انجام شده بر روی حیوانات نشان داده است که رژیم غذایی سرشار از روغن زیتون در واقع می تواند به محافظت در برابر از دست دادن حافظه و اختلال یادگیری مرتبط با زوال عقل کمک کند.

1

  1. سلام ممنونم از سایت خوبتون در کیفیت و تنوع محصولاتتون شکی نیست کافیه بقیه هم یه بار استفاده کنندتا مشتری همیشگیتون بشن.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما