خرید روغن زیتون خوراکی بدون بو

روغن زیتون خوراکی بدون بو اغلب مورد توجه خریدارانی قرار می گیرد که بوی روغن زیتون را دوست ندارند. خرید انواع روغن زیتون از جمله روغن زیتون خوراکی بدون بو با قیمت مقرون بصرفه در بازار ایران از جانب فروشگاهها و سایت های اینترنتی صورت می گیرد.

روغن زیتون روغنی مرغوب و باکیفیت است که در بین روغن های گیاهی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مصرف روزانه و منظم آن بدلیل خواص فراوانی که دارد، توصیه شده است.

روغن زیتون ایرانی بدون بو

انواع روغن زیتون

روغن زیتون در حالت کلی به دو دسته زیر تقسیم می شود

  • روغن زیتون خوراکی
  • روغن زیتون غیر خوراکی

روغن زیتون ایرانی روغن زیتون خوراکی

روغن زیتون خوراکی

روغن زیتون خوراکی خود به چند دسته تقسیم می شود مانند:

  • روغن زیتون فرابکر
  • روغن زیتون بکر
  • روغن زیتون تصفیه شده و بدون بو
  • روغن زیتون تفاله زیتون

روغن زیتون غیر خوراکی

انواع روغن زیتون غیر خوراکی عبارتند از:

  • روغن زیتون مالشی
  • روغن زیتون صنعتی

روغن زیتون خوراکی روغن زیتون غیر خوراکی

ویژگی روغن زیتون خوراکی بدون بو

روغن زیتون خوراکی بدون بو همان روغن زیتون تصفیه شده است که در اثر فرآیند تصفیه بو و رنگ خود را از دست می دهد. هرچند در اثر این فرآیند مقداری از خواص مفید زیتون از بین می رود اما به نسبت روغن های جامد و سرخ کردنی، برای سلامتی بسیار مفید و سودمند است.

بنابراین در حالت کلی جهت حفظ سلامتی و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها مصرف روغن زیتون خوراکی تصفیه نشده توصیه می شود، اما همانطور که اشاره شد برخی ها بو و طعم تندی روغن زیتون را دوست ندارند در این حالت پیشنهاد می شود که بجای مصرف روغن های جامد و مضر، از روغن زیتون خوراکی بدون بو استفاده کنند.

روغن زیتون خوراکی بدون بو

نحوه خرید روغن زیتون خوراکی بدون بو

برای خرید روغن زیتون خوراکی بدون بو بهتر است به مراکزی مراجعه کنیم که متعهد و معتقد به رعایت اصول اخلاقی و موازین بهداشتی می باشند، تا خدای نکرده گرفتار افراد متقلب و سودجو نشویم. زیرا یکی از روشهای تشخیص روغن زیتون اصل، بوی آن است و روغن زیتون بدون بو یا تصفیه شده این فاکتور را ندارد و تشخیص اصل بودن آن کار مشکلی است. بنابراین در انتخاب مرکز مورد نظر جهت خرید انواع روغن زیتون خوراکی و حتی غیر خوراکی لطفا دقت لازم را بکار ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما