خرید انواع روغن زیتون طارم یک لیتری

متقاضیانی که قصد خرید انواع روغن زیتون طارم یک لیتری را دارند می توانند به صورت عمده و به دو روش مستقیم و آنلاین، محصول مورد نظر خود را تهیه نموده و با مصرف آن سلامتی جان و روح خود را تضمین نمایند. معمولا خرید آنلاین این محصول بیشتر از سوی متقاضیانی مورد استقبال واقع می شود که به هر دلیلی امکان مراجعه مستقیم به نمایندگی های انحصاری شرکت فعال در زمینه تولید روغن زیتون را ندارند.

خرید انواع روغن زیتون طارم یک لیتری

روش تهیه روغن زیتون

روش تهیه روغن زیتون

برای تهیه روغن زیتون مراحل مختلفی به ترتیب و یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته می شوند که در ذیل به اختصار شرح داده می شود:

  • ابتدا میوه های سرخ رنگ زیتون را دستچین کرده و میوه های سبز و شاخه ها و برگ های اضافی را از آن ها جدا می کنند.
  • پس از آن زیتون ها را در محلول آب و ماده ضدعفونی کننده قرار می دهند تا کلیه میکروب ها و آلودگی های احتمالی آن ها از بین برود.
  • زیتون ها را آبکشی کرده و در دستگاه غلطک مانندی می ریزند که مانند آسیاب بزرگ عمل کرده و پوسته و گوشت زیتون را له کرده و با هم ترکیب می کند.
  • پس از آن نوبت به گرم کردن خمیر به دست آمده می رسد که برای این کار زیتون های چرخ شده را وارد دیگ های حرارتی بزرگی می کنند که زیر آن صافی هایی قرار دارد که روغن ها با گرم شدن ته نشین شده و با عبور از این صافی ها وارد محفظه جمع آوری روغن می شود.
  • در مرحله آخر تولید، روغن های تهیه شده را بر اساس نوع و درجه بندی که قرار است داشته باشند چندین و چند بار از دیگ های حرارتی عبور داده و با گذراندن از صافی های مختلف اجازه می دهند تا کلیه املاح آن ها گرفته شود.
  • در نهایت، نوبت به بسته بندی محصول در ظرف ها و بطری های مخصوص می رسد که این کار به کمک دستگاه مکانیزه انجام می پذیرد.

فروشگاه انواع روغن زیتون طارم یک لیتری

فروشگاه انواع روغن زیتون طارم یک لیتری

فروشگاه انواع روغن های زیتون طارم یک لیتری یکی از مراکز معتبری است که در زمینه پخش روغن زیتون طبیعی و اصل مشغول به فعالیت بوده و در تلاش است تا با ارائه محصولاتی ناب و مرغوب امکان بهره مندی کلیه افراد از این محصول بی نظیر را برای کلیه افراد در سطح داخلی فراهم نماید.

نکته قابل توجهی که در این مورد وجود دارد این است که دامنه فعالیت این فروشگاه تا حدی گسترده است که می تواند به نیاز بسیاری از متقاضیان به این روغن ها در عرصه جهانی نیز پاسخ مثبت گوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما