تولید کننده روغن زیتون اصل با کیفیت درجه یک

روغن اصل زیتون و با کیفیت درجه یک در نقاط شمالی ایران موجود می باشد . متاسفانه در بازار تولید روغن زیتون اصل با نوع تقلبی رو به رو شده است.کار را برای مشتری و انتخاب درست او سخت و دشوار کرده است اما راه های زیادی وجود دارد تا بتوان روغن اصل زیتون را از تقلبی تشخیص داد .

تولید کننده روغن زیتون اصل با کیفیت درجه یک

مراحل تولید روغن زیتون در خانه

مراحل تولید روغن زیتون در خانهمراحل تولید روغن زیتون در خانه ابتدا زیتون تازه و با کیفیت را پس از برداشت شسته و پس از جدا کردن هسته،آن را خرد یا آسیاب کنید آسیاب کردن زیتون نتیجه بهتری به شما می دهد زیتون های آسیاب شده را در ظرفی حرارت دهید تا کم کم روغن خود را پس دهند.سپس تفاله و روغن را در صافی بریزید و با وارد کردن فشار به تفاله باقی مانده روغن آن را جدا کنید.ریختن تفاله در پارچه ای محکم و تمیز برای این کار بهتر است چون راحت تر می توان به پارچه فشار آورد.فشار وارد کردن معمولا با کمک اهرم هایی انجام می شود در گذشته دو سنگ صاف روی هم کمک بیشتری به خارج شدن روغن می کرد. توجه داشته باشید که نگهداری روغن زیتون اصول خاص خود را دارد قرار گرفتن روغن زیتون در معرض نور و حرارت به کیفیت ،طعم و ماندگاری ای آسیب می زند. پس بهتر است روغن زیتون گرفته شده را در بطری های شیشه ای مات یا رنگی بریزید تا مانع از جذب نور شود.روغن به دست آمده را در جای خشک وخنک نگهداری کنید.

از چه فروشگاه هایی روغن زیتون بخرم؟

از چه فروشگاه هایی روغن زیتون بخرم؟فروشگاه روغن زیتون با توجه به خواصی که روغن زیتون دارد پر فروش ترین روغن ها شناخته شده است  یکی از روغن های طبیعی که مورد استقبال و مصرف روزانه مردم قرار گرفته روغن زیتون می باشد امروز  با آگاهی مردم بر مضر بودن روغن پالم دار کارخانه ای ‌همواره بر مصرف روغن زیتون طبیعی تاکید بیشتری می کند .با آگاهی بخش عموم جامعه از مصرف روغن زیتون طبیعی همواره بر سلامت و عمر افراد کمک شایانی می کند روغن زیتون دارای خواص بی شماری می باشد که علاوه بر خواص آن در مواد غذایی می توان از آن در داشتن پوستی شفاف و با طراوت استفاده کرد .روغن زیتون های طبیعی همواره از بهترین نوع های روغن زیتون می باشند .این محصول دارای اسید های غیر اشباع چرب منو و آنتی اکسیدان است که موجب افزایش طول عمر و همچنین کمتر شدن بیشماری ناشی از اسید های اشباع می گردد.برای خرید روغن ارگانیک فروشگاهای اینترنتی معتبری وجود دارند با هدف ارائه محصولات طبیعی و ارگانیک در کشور ایجاد شده است که به صورت اینترنتی به دنبال تامین مواد اولیه سالم و ارگانیک و طبیعی به مشتری می باشد هدف ما تبدیل شدن به فروشگاهی است که افراد از هر قشر و صنفی که باشند بتوانند نیاز خود را در کوتاه ترین زمان و با صرف کمترین هزینه و با بالاترین کیفیت ممکن در تامین کرده و با رضایت خاطر استفاده نمایند.عرضه کالا و خدمات مورد نیاز شهروندان با قیمت مناسل و کیفیت بالا ، کاهش شهر های درون شهری ، صرفه جویی در زمان خرید شهروندان ، توسعه و ترویج فرهنگ استفاده از محصولات سالم و ارگانیک ،بکارگیری روش های پیشرفته فروشگاهی از جمله کارت های اعتباری و فروش الکترونیکی.

فروش روغن زیتون اصل با نازلترین قیمت

فروش روغن زیتون اصل با نازلترین قیمتروغن زیتون اصلی با کیفیت درجه یک از طریق شبکه های مجازی و فروشگاه های بین شهری عرضه و توزیع می شود اما فروش بدون واسطه آن از طریق سایت و فروشگاه های اینترنتی صورت گرفته که همراه با تخفیفات عمده و کاهش قیمت است. فروش مستقیم روغن زیتون اصلی از طریق مختلف انجام می شود. که عبارت هستند از: فروش بدون واسطه از کارخانه تولیدی، فروش بدون واسطه از مراکز پخش، فروش مسقیم از نمایندگی های اصلی ، فروش مستقیم از سایت های اختصاصی.قیمت روغن زیتون اصلی نسبت تقلبی بسیار بیشتر می باشد اما عوامل دیگری وجود دارد که در قیمت گذاری محصول تاثیر گذار می باشد. از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت روغن زیتون نوع برند تولیدی روغن زیتون ، درجه کیفیت روغن زیتون ، نوع بسته بندی ، نحوه خرید می باشد قیمت روغن زیتون اصل را می توانید از شبکه های , مجازی یا سایت های اینترنتی دریافت کرد بعد اقدام به خرید کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما