تولید روغن زیتون خالص صادراتی

روغن زیتون خالص به عنوان سالم ترین انواع روغن به شمار می رود و می تواند در پخت غذا های متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. برای تولید روغن زیتون خالص صادراتی از بهترین دستگاه ها و تجهیزات موجود در بازار استفاده می شود و تولید کنندگان این محصول با بهره گیری از روشهای مختلف به درصد خلوص محصول پی برده و سپس آن را بسته بندی می نمایند.

تولید روغن زیتون خالص صادراتی

پروسه تولید روغن زیتون چگونه است؟

پروسه تولید روغن زیتون چگونه است؟ روغن زیتون صادراتی یکی از بهترین انواع روغن به شمار می رود و در هنگام تولید و بسته بندی آن از بهترین تجهیزات استفاده شده است. برای تولید روغن زیتون صادراتی از روش های زیر بهره گرفته می شود:

در اولین قدم بعد از برداشت زیتون ها زیتون های بزرگ و درشت را جدا کرده و سپس آن ها را به خوبی می شویند تا تمام آلودگی ها و گرد و غبار از روی زیتون پاک شود.

در دومین مرحله از این پروسه کار گرفتن روغن را با استفاده از دستگاه های مخصوص شروع می کنند. در این مرحله هر چه زیتون درشت تر باشد، میزان روغن حاصل از آن نیز بیشتر می شود و کیفیت بالاتری خواهد داشت.

در مرحله بعدی روغن زیتون را ازنظر درصد خلوص امتحان می کنند و با استفاده از دستگاههای پیشرفته به صورت کامل روغن زیتون را تصفیه می کنند تا درصد خلوص آن بالاتر برود.

مرحله ی آخر در تولید روغن زیتون بسته بندی کردن این محصول می باشد. بسته بندی هایی که برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرند معمولاً از انواع بسته بندی های بزرگ هستند، اما برای استفاده های داخلی بیشتر از روغن زیتون هایی با بسته بندی یک لیتری استفاده می شود.

شیشه های روغن زیتون باید کاملاً تیره و سیاه رنگ باشد، زیرا روغن زیتون در برابر نور آفتاب بسیار حساس بوده و استفاده از شیشه های تیره رنگ می تواند به کمتر شدن میزان تابش نور به روغن زیتون کمک کند.

مراکز پخش روغن زیتون خالص

مراکز پخش روغن زیتون خالص مراکز پخش روغن خالص این محصول را در اختیار مردم در سراسر نقاط ایران قرار می دهند. خرید از مراکز پخش دارای مزایای بسیار زیادی می باشد؛ برای مثال مراکز ارائه شده در مرکز پخش دارای کیفیت بالاتر و قیمت کمتر هستند و همین موضوع خیال خریداران را از بابت کیفیت و قیمت محصول راحت تر خواهد کرد.

یکی دیگر از مزایای خرید محصول از مراکز پخش این است که این مراکز محصولات مورد نظر مشتریان را به صورت غیر حضوری نیز در اختیار افراد قرار می دهند و همین موضوع باعث سهولت دسترسی مشتریان به محصول مورد نظر خواهد شد و مشتریان می‌توانند در هر نقطه‌ای از ایران با در اختیار داشتن اینترنت روغن مورد نظر خود را سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما