بزرگترین تولیدکننده برتر روغن زیتون اصل در ایران

تولیدکننده روغن زیتون در بازار همواره به دنبال بهترین بسترهای فروش برای عرضه محصولات خود خواهد بود. بزرگترین شرکت های تولیدی در ایران از روش های مختلف به اهداف خود در زمینه فروش دسترسی آسان دارند اما خریداران از کجا می توانند بهترین تولیدات آنها را با ارزان ترین قیمت ها تهیه کنند؟ کارگاه های کوچک و فعال تولیدکننده این محصول چه چالش هایی را برای فروش انواع روغن های ارگانیک خود پیش روی خواهند داشت؟

بزرگترین تولیدکننده برتر روغن زیتون اصل در ایران

تولید انواع روغن زیتون بکر بودار و بدون بو

تولید انواع روغن زیتون بکر بودار و بدون بودر ابندا باید با معنی و مفهوم روغن زیتون بکر آشنا شوید و تفاوت های آن را با ارقام دیگر موجود در بازار بدانید. منظور از بکر بودن روغن زیتون عدم بهره گیری از فرآیندهای شیمیایی در روند تولید آن می باشد.

بنابراین روغن زیتون بکر ارقامی را شامل می شود که طی فرآیندهای فیزیکی و بدون افزودنی های شیمیایی تولید می شود که به دو دسته بودار و بدون بو طبقه بندی می شود.

از انواع روغن زیتون بکر می توان برای پخت و پز، تهیه دسر و سالادها استفاده نمود. توجه کنید که تولید این نوع روغن زیتون ها به دو شیوه سنتی یا همان خانگی و صنعتی در کشور رواج دارد. از نظر قیمت و نرخ فروش نیز معمولاً ارقام سنتی به علت زمان بر بودن فرآیند تولیدشان، قیمت بالاتری دارند.

لیست فروشندگان روغن زیتون اصل در بازار های داخلی

لیست فروشندگان روغن زیتون اصل در بازار های داخلیعلاوه بر روغن زیتون بکر بودار و بدون بو چند نوع دیگر از این محصول نیز در کارخانجات تولیدی تهیه و عرضه می شوند که هر کدام خواص، ویژگی و کاربردی های مختلفی را دارند. انواع این محصولات عبارتند از:

  1. روغن زیتون فرابکر: بهترین نوع روغن زیتون موجود در بازار است که در مرحله اول پرس میوه زیتون به دست می آید.
  2. روغن زیتون تصفیه شده: از فرآوری انواع روغن های بکر به دست می آید که در فرآیند تولید مقداری ویتامین ای به آن افزوده می شود.
  3. روغن زیتون خالص: ترکیب به دست آمده از روغن زیتون های بکر و تصیفه شده است که معمولاً برای سرخ کردن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. روغن زیتون سبک: ترکیبی از روغن زیتون تصفیه شده با برخی دیگر از روغن های گیاهی است. انواع روغن زیتون مالشی معمولاً در این گروه قرار می گیرند.

فروشندگان و فعالین در بازارهای داخلی معمولاً انواع این محصولات را به صورت عمده، فله ای یا بسته بندی در اختیار خریداران قرار می دهند. توجه کنید که بازاریابی مناسب و اطلاع از میزان تقاضا برای هر نوع از این محصول در بازارهای هدف اهمیت زیادی دارد.

شرکت های پخش روغن زیتون در ایران

شرکت های پخش روغن زیتون در ایرانپخش روغن زیتون در ایران توسط شرکت های متعدد توزیع کننده مواد غذایی صورت می گیرد. از آنجایی که برندهای مختلفی در زمینه عرضه و فروش این محصول فعالیت دارند، بازار رقابتی شدیدی نیز به ویژه در کلان شهرها جهت کسب سهم نسبی بازار وجود دارد.

البته در برخی از مراکز مانند عطاری های نیز انواع روغن زیتون طبیعی و ارگانیک عرضه می شوند که اغلب گزینه مناسبی برای مصارف عمومی مانند تهیه سالاد و نه پخت و پز یا سرخ کردنی هستند.

در نظر داشته باشید که برخی از تولید کنندگان به صورت مویرگی و مستقیم در زمینه پخش، توزیع و فروش انواع روغن زیتون تولیدی خود فعالیت دارند که در نتیجه کاهش قیمت های عمده و نهایی را برای خریداران عمده به همراه خواهند داشت.

قیمت انواع روغن زیتون بکر تصفیه شده

قیمت انواع روغن زیتون بکر تصفیه شدهقیمت روغن زیتون فاکتوری با تغییرات و نوسانات زیاد است که عوامل متعددی در آن دخیل هستند. یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت هر کیلو از این محصول، خلوص و درجه کیفی آن است.

عوامل دیگری مانند نوع بسته بندی، برند تولیدی، وزن روغن و هم چنین قیمت روز زیتون نیز در تعیین قیمت ها نقش موثر و چشمگیری دارند. البته روغن های تصفیه شده نسبت به ارقام دیگر مانند روغن زیتون خالص قیمت ارزان تری دارد.

علت این امر استفاده از برخی افزودنی های مجاز و دیگر روغن های خوراکی و گیاهی در فرآیند تولید است که موجب کاهش هزینه های تولیدی می شود.

برترین مارک روغن زیتون خارجی در بازار تهران

برترین مارک روغن زیتون خارجی در بازار تهرانبرترین مارک روغن زینتون خارجی یا ایرانی در بازار برحسب نوع کاربرد آن تعیین می شود. به عنوان مثال تفاوت زیادی بین روغن های مورد استفاده در صنایع داروسازی و ارقام به کار رفته در تهیه مواد خوراکی است.

بسیاری از شرکت ها تنها در زمینه روغن زیتون خالص برای مصارف روزانه مصرف کننده یعنی پخت و پز فعالیت دارند که تعداد آنها نیز طی سالهای اخیر رو به افزایش است. بنابراین نمی توان برند یا شرکت خاصی به عنوان برترین تولیدکننده در این زمینه معرفی نمود چرا که تنوع محصولات در این صنعت و هم چنین کیفیت روغن زیتون و کاربرد آن بسیار زیاد است.

نکته مهم اینکه کیفیت روغن زیتون تولیدی هیچ ارتباطی با منبع تولیدکننده آن ندارد. از این رو هیچگاه نمی توان اذعان داشت که روغن های وارداتی بهتر از ارقام تولید شده در داخل هستند یا بالعکس.

خرید و فروش بهترین نوع روغن زیتون ایرانی با ارزان ترین قیمت

خرید و فروش بهترین نوع روغن زیتون ایرانی با ارزان ترین قیمتخرید و فروش روغن زیتون با اهداف مختلفی صورت می گیرد. برخی از فعالین تنها با هدف صادرات اقدام به سفارش عمده بهترین نوع روغن زیتون ایرانی می نمایند. این در حالی است که برخی از خریداران به دنبال خرید روغن زیتون درجه دو و سه با ارزان ترین قیمت ها در بازار هستند.

شرکت های تولیدکننده داروهای گیاهی و لوازم آرایشی نیز از جمله خریداران انواع روغن زیتون ارزان قیمت می باشند که برای این امر همواره به دنبال تامین کنندگان اولیه و نمایندگان فروش مستقیم هستند.

توجه کنید برای صادرات روغن زیتون ایرانی و رقابت در بازارهای جهانی توصیه می شود هیچگاه فاکتور قیمت را مدنظر قرار ندهید و همواره بهترین انواع این محصول را از برندهای باکیفیت و شرکت های تولیدی تهیه کنید.

مرکز فروش مستقیم روغن زیتون

مرکز فروش مستقیم روغن زیتونروغن زیتون مرغوب و درجه یک کاربردهای مختلفی دارد و به همین علت مراکز متعددی در زمینه عرضه و فروش مستقیم انواع آن فعالیت دارند. باید خاطر نشان کرد که شناخت بهترین انواع این محصول امر آسانی نیست.

در این راستا باید در نظر داشته باشید که روغن زیتون تقلبی اغلب بسته بندی مناسبی ندارد و از نظر شکل ظاهری رنگ کدر و تیره ای دارد. همچنین هیچگاه نمی توانید قیمت را فاکتور اصلی تعیین کننده کیفیت روغن های زیتون دانست چرا که تضمین کننده کیفیت آنها نخواهند بود.

امروزه بهترین انواع روغن زیتون اصل، مرغوب و خالص را باید از مراکز معتبر مانند نمایندگان فروش برندهای تولیدی یا شرکت های پخش معتبر تهیه نمود. طی سالهای اخیر شرکت های فعال برای رفع ابهام زدایی خریداران اقدام به فروش آنلاین و عرضه اینترنتی تولیدات خود نموده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما