بازار صادرات روغن زیتون فرابکر مرغوب

امروزه بسیاری از افراد اهمیت زیادی برای سلامتی خود قائل هستند، این افراد ترجیح میدهند از روغن های با کیفیتی همچون روغن زیتون استفاده نمایند. خوشبختانه انواع روغن زیتون تولید شده در ایران به خصوص نوع فرابکر، به دلیل مرغوبیت بالا، با استقبال خوبی از طرف مشتریان خارجی رو به رو بوده است. به همین دلیل، بازار صادرات روغن زیتون فرابکر مرغوب، امروزه به یکی از مهم ترین بازارهای تجارت مواد غذایی تبدیل شده است. این بازار در سال های اخیر با رشد بسیار خوبی همراه بوده است.

بازار صادرات روغن زیتون فرابکر مرغوب

با روغن زیتون فرابکر بیشتر آشنا شوید

با روغن زیتون فرابکر بیشتر آشنا شوید

روغن زیتون یکی از بهترین روغن های گیاهی موجود در بازار است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. علت این امر نیز، به ترکیبات و همچنین خواص بی نظیر آن، مربوط می باشد. متاسفانه بسیاری از افراد با این روغن آشنایی کافی نداشته و انواع مختلف آن را نمی شناسند. این مساله باعث شده تا گاهی مشتریان از خرید خود رضایت کافی نداشته باشند.

روغن زیتون با توجه به میزان کیفیت و درجه خلوص، در انواع مختلفی تولید می شود. انواع مختلف این روغن شامل فرابکر، بکر، تصفیه شده و … می باشد. جالب است بدانید که بهترین و با کیفیت ترین نوع این روغن، نوع فرابکر می باشد. 

کیفیت بالای روغن زیتون فرابکر به نحوه تولید آن مربوط می شود. برای تولید این نوع روغن معمولا از روش پرس سرد استفاده می شود به این معنا که زیتون ها پس از شستشو، توسط تجهیزات خاصی فشرده می شوند و به این ترتیب روغن زیتون حاصل می شود. در این روش از گرما استفاده نمی شود و همین امر باعث شده تا تمام ترکیبات مهم موجود در زیتون ها در روغن حاصل از آن ها نیز وجود داشته باشد. 

این نوع روغن، بو و طعم زیتون تازه می دهد. تقریبا سبز رنگ و گاهی طلایی و البته کمی تلخ است. اگر می خواهید از تمام خواص روغن زیتون بهره مند شوید بهتر است این نوع را انتخاب نموده و به همراه سالاد و یا گاهی جهت پخت و پز و … استفاده نمایید.

نرخ عمده روغن زیتون فرابکر مرغوب

نرخ عمده روغن زیتون فرابکر مرغوب

همانطور که گفته شد روغن زیتون فرابکر، مرغوبترین نوع روغن زیتون می باشد. از این رو شاید برای شما هم مهم باشد که بدانید این نوع روغن با چه رنج قیمتی در بازار معامله می شود.

در واقع روغن زیتون فرابکر با توجه به میزان کیفیت بالایی که دارد، نسبت به سایر انواع روغن زیتون کمی گرانتر است.

البته نوع زیتون های به کار رفته برای تولید و تازگی آن ها نیز، در تعیین قیمت این محصول تاثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است زیتون در مناطق مختلفی از کشور تولید می شود به گونه ای که محصولات هر منطقه ویژگی های خاص خود را دارند و کیفیت آن ها با هم متفاوت می باشند.

علاوه بر مواد اولیه و روش تولید، برند محصول، نوع بسته بندی آن و سایر موارد نیز از عوامل تعیین کننده قیمت این محصول هستند.

روشن است که نرخ عمده روغن زیتون، مانند هر محصول دیگری، نسبت به خرده فروشی آن، ارزان تر است. با این حال، به علت نوسانات موجود در بازار، این قیمت ثابت نبوده و پیوسته در حال تغییر می باشد.

جهت اطلاع از آخرین قیمت روغن زیتون فرابکر مرغوب، می توانید با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما