کارخانه تولید روغن زیتون تصفیه شده در کشور

روغن زیتون از میوه درختان زیتون و با خرد کردن و فشردن زیتون های شسته شده حاصل می شود . روغن زیتون تصفیه شده طعم و مزه خاصی دارد ، بهتر است بدانید حدود 14٪ روغن زیتون از چربی اشباع شده است ، این در حالی است که 11٪ از آن چربی اشباع نشده است مانند اسیدهای چرب امگا 6 و امگا 3 . در ادامه این مطلب اطلاعاتی را در رابطه را روغن زیتون تصفیه شده در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد ، با ما همراه شوید

کارخانه تولید روغن زیتون تصفیه شده در کشور

همه چیز درباره روغن زیتون تصفیه شده ممتاز

همه چیز درباره روغن زیتون تصفیه شده ممتاز

فرایند تولید روغن زیتون تصفیه شده بسیار ساده است . می توان زیتون ها را فشار داد تا روغن آن ها را استخراج کنند ، اما روش های مدرن تولید روغن زیتون ممتاز شامل خرد کردن زیتون ها ، مخلوط کردن آنها با یکدیگر و سپس جدا کردن روغن از پالپ در سانتریفیوژ می باشد . روغن زیتون تصفیه شده ، روغن زیتونی است که از روغن های زیتون بکر با روش های تصفیه به دست می آید و در نهایت منجر به تغییر در ساختار گلیسیرید اولیه نمی شود . روغن زیتون یکی از مؤلفه های اصلی رژیم مدیترانه ای است . آنتی اکسیدان های موجود در روغن زیتون تصفیه شده به محافظت از بدن در برابر آسیب سلولی کمک می کند که می تواند منجر به سلامتی شود . 

روغن زیتون تصفیه شده همان طور که از نامش پیداست به گونه ای تولید می شود که کاملا بدون بو است و نسبت به سایر روغن ها درجه حرارت بیشتری را تحمل می کند . استفاده از روغن زیتون تصفیه شده در پخت و پز بسیار مناسب است . روغن زیتون معمولی از بو و مزه خاصی برخوردار است ، بنابراین افرادی که به طعم و مزه روغن زیتون علاقه ای ندارند به راحتی می توانند از روغن زیتون تصفیه شده در پخت و پز و رژیم غذایی خود استفاده کنند . در صورتی که روغن زیتون به صورت اصولی تولید شود ، برای سلامتی افراد بسیار مفید خواهد بود . 

پخش روغن زیتون تصفیه شده به صورت مستقیم

پخش روغن زیتون تصفیه شده به صورت مستقیم

روغن زیتون ممتاز 100٪ طبیعی و دارای آنتی اکسیدان زیاد است . روغن زیتون تصفیه شده ممتاز از نظر چربی های اشباع نشده بسیار غنی است و حاوی ویتامین E و K می باشد . شرکت آذرند با توجه به سابقه ی چندین ساله ای که در پخش روغن زیتون به صورت عمده ، خرده ، فله و بسته بندی در سراسر کشور دارد ، توانسته در صدد جلب رضایت مستریان عزیز برآید . در صورتی که قصد خرید روغن زیتون تصفیه شده را دارید به جهت اطلاع از قیمت روغن زیتون تصفیه شده می توانید از طریق خطوط ارتباطی موجود در وب سایت https://azarandoil.com/ با کارشناسان آذرند تماس حاصل فرمایید .  

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما