مرکز فروش روغن زیتون بکر درجه یک

روغن زیتون یکی از سالم ترین روغن ها می باشد که از میوه درخت زیتون گرفته می شود.این روغن دارای عطر و طعمی مطبوع می باشد.روغن زیتون خوب باید بوی زیتون یا برگ زیتون دهد.روغن زیتون انواع مختلفی دارد.یکی از انواع آن روغن زیتون بکر می باشد.روغن زیتون بکر نیاز به تصفیه و پالایش ندارد و همانطور که گرفته شد در همان موقع می توان آن را مورد استفاده قرار داد.

روغن زیتون حاوی اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان ها و ویتامین های E و A  می باشد.روغن زیتون بکر درجه یک روغنی است که اسیدیته آزاد آن بر اساس اسید اولئیک بیشتر از دو گرم در صد گرم نباشد. اسید اولئیک یک اسید چرب غیر قابل اشباع می باشد.اسیدهای چرب موجود در روغن زیتون خطر ابتلا به بیماری های قلبی از جمله سکته قلبی را در مصرف کننده کاهش می دهد.

مرکز فروش روغن زیتون بکر درجه یک

مراحل تولید روغن زیتون بکر طبیعی

مراحل تولید روغن زیتون بکر طبیعی

مراحل اصلی تولید روغن زیتون طبیعی به این صورت می باشد:

شست و شو زیتون و جداسازی مواد زائد از آن:

زیتون به درستی با فشار آب شسته شده و آشغال های آن از جمله برگ ریزه ها و شاخه ها از آن جدا می گردد.

خرد کردن میوه زیتون: 

میوه زیتون در آسیاب خرد شده و به صورت خمیر در می آید.

    مالش دادن آهسته و مداوم خمیر زیتون:

     در این مرحله برای سرعت بخشیدن به روند استخراج روغن زیتون، خمیر را به طور مداوم مالش می دهند تا مرحله جداسازی روغن از آب صورت گیرد. برای این کار می توانند از دستگاه سانتریفیوژ استفاده کنند تا با سرعت بیشتر و بهتر ( راندمان بهتر) مرحله جداسازی این دوفاز (روغن و آب) صورت گیرد.

    زمان مالش دادن تا 45 دقیقه تاثیر مثبت بر کیفیت و خواص روغن به دست آمده دارد.

    روش های مختلف دیگری نیز برای استخراج روغن زیتون از میوه زیتون وجود دارد که بر اساس تمام روش های موجود همانند مطالبی که در بالا گفته شده است، می باشد.

    خصوصیات ظاهری روغن زیتون طبیعی

    خصوصیات ظاهری روغن زیتون طبیعیاز آن جایی که امروزه روغن های زیتون تقلبی  در بازار دیده شده است,تشخیص روغن زیتون طبیعی مرغوب از تقلبی حائز اهمیت می باشد.

    روغن زیتون طبیعی باید بوی زیتون و سبزی بدهد. اگر روغن زیتون بوی فلز بدهد این روغن تقلبی است.

    راههای دیگر برای تشخیص اصل از تقلبی چشیدن روغن است.اگر روغن تقلبی را روی زبان قرار دهید,مزه آن به کندی پخش می شود.اگر روغن اصل را در انتهای زبان قرار گیرد مزه تلخی احساس می شود.

    یکی از خصوصیات روغن زیتون اینگونه می باشد,که اگر این روغن را به مدت 24 ساعت در یخچال قرار دهید به علت داشتن اسید چرب غیر قابل اشباع باید منجمد شود. 

    خواص شگفت انگیز روغن زیتون بر کسی پوشیده نیست.از جمله این خواص می توان به تاثیر شگرف آن بر زیبایی مو و پوست اشاره کرد.همچنین آنتی اکسیدان های موجود در این روغن می تواند تاثیرات مثبتی بر روی بیماری های قلبی عروقی,آترواسکلروز,سکته مغزی و سرطان ها داشته باشد.

    علاوه بر این ترکیبات موجود در این روغن می تواند با محافظت از سیستم عصبی به درمان افسردگی کمک کند.

    از خواص دیگر آن می توان به کاهش ابتلا به سرطان روده و بیماری های مربوط به روده و همچنین کاهش ابتلا به سرطان سینه اشاره کرد.همچنین این روغن می تواند منجر به کند شدن روند بیماری آلزایمر گردد.

    از تاثیرات فوق العاده  این رولن در ارتباط با زیبایی پوست به این صورت می باشد,از این روغن می تواند به عنوان لایه بردار,مرطوب کننده,نرم کننده و همین طور از بین برنده چین و چروک سطح پوست مورد استفاده قرار گیرد.

    فروش روغن زیتون بکر درجه یک به قیمت درب کارخانه

    فروش روغن زیتون بکر درجه یک به قیمت درب کارخانهزیتون بیشتر در مناطق مدیترانه ای مشاهده می شود.کشورهای یونان,ایتالیا و اسپانیا سه کشوری هستند که به میزان زیادی از زیتون های موجود در جهان را تولید می کنند.

    مرکز فروش روغن زیتون بکر درجه یک در ایران,در رودبار می باشد.قیمت این روغن ها از لیتری در رنج 90 هزار تومان تا 120 هزار توان متغیر می باشد که بر اساس کارخانه تولید کننده و برند موجود در بازار این قیمت ها می تواند متفاوت باشد.

    علاوه بر رودبار شهرهایی همچون زنجان و شیراز نیز دارای زیتون های مرغوب و با کیفیت می باشند.

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

    تماس با ما