مرکز توزیع روغن زیتون فرابکر ایرانی

روغن زیتون فرابکر ایرانی را می توان یکی از بهترین روغن های موجود در بازار به شمار آورد، این نمونه استفاده های فراوانی در زمینه های بهداشتی و آرایشی دارد و توانسته در میان بانوان جایگاه خاصی پیدا کند. در ادامه مقاله با مراکز معتبر عرضه روغن زیتون فرابکر و خاص بی نظیر آن آشنا خواهید شد.

مرکز توزیع روغن زیتون فرابکر ایرانی

راهنمای خرید بهترین روغن زیتون

راهنمای خرید بهترین روغن زیتون روغن زیتون به‌ شدت در برابر ابتلا به دیابت از بدن محافظت می‌کند زیرا از نظر علمی مشخص شده است که این ماده مزایای زیادی در تنظیم قند خون و حساسیت انسولینی دارد. در این مطالعه نشان داده شد که استفاده از روغن زیتون در رژيم مدیترانه‌ ای خطر ابتلا به دیابت نوع دوم را تا ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

آنتی‌ اکسیدان‌ های روغن زیتون می‌توانند باعث کاهش تخریب اکسیداتیو به‌عنوان یکی از محرک‌های اصلی سرطان بشوند.  روغن زیتون خواص فراوانی دارد که به موجب آن، میکروب‌ها و باکتری‌های خطرناک مهار و کشته می‌ شوند. روغن زیتون فوق خام تنها نوعی است که تمام آنتی‌ اکسیدان‌ ها را دارد و حاوی ترکیبات بیواکتیو است و مصرف آن بسیار توصیه می‌ شود.

یکی از بهترین استفاده های روغن زیتون در لوازم بهداتی و آرایشی می باشد که می تواند طراوات و شادابی حیرت انگیزی به صورت شما بدهد. در ادامه با خواص روغن زیتون غیر خوراکی بیشتر آشنا خواهید شد.


روغن زیتون سرشار از آنتی اکسیدان است و به حفظ سلامت پوست سر و مو کمک می کند. روغن زیتون پوست سر را تغذیه کرده و موها را مرطوب می کند. برای رفع این مشکل، هفته ای یک بار می توانید با روغن زیتون و سفیده تخم مرغ یک ماسک عالی درست کنید. برای آبرسانی موها و پوست سر ، جلوگیری از ریزش موها ، درخشان و نرم کردن موها روغن زیتون را با موادی مثل عسل ، سفیده تخم مرغ ، لیمو، حنا، گزنه یا هر ماده مقوی طبیعی دیگری ترکیب نمایید تا یک ماسک مو عالی و ارزان قیمت داشته باشید. برای خرید روغن زیتون ارزان باید بهترین مرکز را پیدا کرده تا بتوانید از کیفیت حاصله اطمینان داشته باشید.

فروش ویژه روغن زیتون فرابکر ایرانی

فروش ویژه روغن زیتون فرابکر ایرانی مصرف روغن زیتون فواید زیادی برای پوست، مو و ناخن دارد که در این مقاله به برخی از فواید روغن زیتون اشاره می کنیم:

خاصیت آنتی آکسیدان: روغن زیتون حاوی ویتامین ای، پلی فنول ها و فیتو استرول هاست. این 3 ماده که جزو آنتی اکسیدان هستند به محفاظت از پوست و جلوگیری از پیری زودرس کمک می کنند. ویتامین ای ضد پیری است که در روغن زیتون یافت می شود. این ویتامین به صاف شدن پوست کمک کرده و از صدمات اشعه ماورا بنفش به پوست جلوگیری می کند. برخلاف کرم های مرطوب کننده که منافذ پوست را می بندند و شرایط پوست را بدتر می کنند، روغن زیتون  فرابکر ایرانی به عمق لایه های پوست نفوذ کرده و باعث پاکسازی پوست می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما