قیمت زیتون پرورده خانگی

زیتون پرورده یکی از میوه¬های بسیار لذیذی می¬باشد که در میان مردم کشورمان طرفداران بسیار زیادی دارد. این میوه همراه با غذا صرف می¬شود به نظر می¬رسد که خوشمزه ترین نوع آن زیتون پرورده خانگی می باشد. به همین دلیل قیمت زیتون پرورده خانگی برای طرفداران این محصول تا حدودی اهمیت دارد.

زیتون پرورده خانگی

خرید زیتون پرورده خانگی در ایران

زیتون پرورده یکی از فراورده های زیتون می باشد که به دلیل افزودنی های طبیعی در کی فرآیند به ماده¬ی غذایی بسیار خوش مزه¬ای تبدیل می¬شود که همراه با غذا یا جدا آن را صرف می کنند. در تمام نقاط کشور می¬توان زیتون پرورده را یافت اما در استان¬های گیلان و زنجان به مراتب می¬توان بهتر این میوه را یافت. زیتون پرورده علاوه بر طعم خوب و به یادماندنی دارای خاصیت¬هایی است که باعث سلامتی بدن می¬شود.
از کشور های دارای زیتون خوب می توان به کشور های یونان، ایتالیا و اسپانیا اشاره کرد که به دلیل داشتن آب و هوایی مدیترانه¬ای زیتون بهتر پرورش داده می¬شود.
زیتون پرورده علاوه بر خواصی که خود زیتون دارد، به دلیل افزودنی های آن مثل رب انار و…، خاصیت های دیگری نیز دارد که باعث پیشگیری از برخی بیماری ها می¬شود.

زیتون پرورده خانگی

زیتون پرورده خانگی

زیتون پرورده چون از دیرباز در میان خانواده های ایرانی استفاده می شده است، به همین دلیل در خانه¬ها تهیه می¬شد. این محصول از موادی چون:

  •  زیتون بدون هسته
  • رب انار
  • چاشنی¬هایی مثل ادویه¬جات

به دلیل گسترش استفاده از این نوع مواد غذایی ممکن است برخی از زیتون پرورده¬های خانگی در مراکز صنعتی تولید شود اما قطعا نوع تهیه شده در خانه با نوع تهیه شده در مراکز صنعتی تفاوت¬هایی دارد که ممکن است طعم آن یکی از این تفاوت¬ها باشد. زیتون پرورده خانگی را می¬توان در هر خانه¬ای تهیه کرد.

زیتون پرورده خانگی

قیمت زیتون پرورده خانگی به صورت عمده

به دلیل آنکه زیتون پرورده¬ی خانگی در خانه¬ها تهیه می¬شود به دلیل نبود اصناف در این حوزه ممکن است که قیمت¬های مختلفی داشته باشد اما ممکن است که قیمت هرکیلو¬ی آن حدود 17000 تومان باشد. درضمن قیمت زیتون پرورده¬ی خانگی با قیمت زیتون پرورده¬ی تولید شده در مراکز صنعتی متفاوت است که این تقاوت به دلیل فرآیند تولید آن می¬باشد اما با وجود این برخی از مردم تمایل بیشتری به زیتون پرورده¬ی خانگی نشان می¬دهند.
همچنین ممکن است که تفاوت قیمت میان زیتون پرورده¬ی خانگی نیز به چشم بخورد چون کیفیت نیز نقش تعیین کننده¬ ای در تغیر قیمت دارد. هرچه کیفیت بیشتر باشد طبیعتا قیمت آن محصول هم بالاتر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما