قیمت روغن زیتون محلی با کیفیت

روغن زیتون یکی از معروف ترین روغن های موجود در بازار های ایران به حساب می‌آید. که خرید و فروش این محصول بسیار پر رونق است . مصرف کنندگان روغن زیتون به دلیل خواص زیاد و بی شماری که دارد نسبت مصرف آن ترغیب شده اند. این امر به اقتصاد و رونق فروش این محصول کمک بسزایی کرده‌ است. قیمت روغن زیتون محلی با کیفیت بسیار مناسب تر از بقیه روغن های موجود در بازار است. برای آشنایی بیشتر با روغن زیتون محلی به شما پیشنهاد می شود مطالب زیر را مطالعه بفرمایید.

قیمت روغن زیتون محلی با کیفیت

آشنایی با روغن زیتون محلی

آشنایی با روغن زیتون محلی روغن زیتون ازمیوه مرغوب و یک دست و رسیده درخت زیتون تولید می شود. این درخت در نواحی مدیترانه ای و مرطوب می روید. برای به دست آوردن روغن ابتدا تمام زیتون ها را خورد می کنند از هسته جدا می کنند و به روش مکانیکی آن روغن آن را می گیرند. همه روغن زیتون های موجود در بازار خالص نیستند ولی روغن زیتون محلی توسط کارگران زحمتکش و با نیروی انسانی تولید شده و هیچگونه روغن اضافی مثل پالم به آن افزوده نشده است به همین دلیل دارای کیفیت بالایی می باشد و از این نظر عطر و بو و طعم بسیار بی نظیر است.
امروز به دلیل محبوبیت روغن زیتون در میان افراد متاسفانه عده ای سودجو دست به تولید روغن زیتون تقلبی زده اند. به این شکل که روغن زیتون اصل را با مقدار زیادی پالم و مواد نگهدارنده و سایر روغن ها ترکیب می‌کنند که حجم بیشتری را به عنوان روغن زیتون به مردم بفروشند.
روغن زیتون محلی بوی زیتون می دهد. بوی زیتون چیزی شبیه سبزی و تلخی است. روغن هایی که با پالم مخلوط می شوند بویی شبیه ترشی، کپک زدگی و فلز می دهد. برای تشخیص بهتر روغن زیتون اصل از تقلبی کافی است به اندازه یک قاشق غذاخوری را در آب ریخته و آن را تکان دهید. بعد از آن محتویات درون لیوان را ببویید. اگر بوی چمن و سبزی داد این روغن زیتون اصل است علاوه بر بوی چمن و سبزی عده‌ای آن را به بوی دارچین میوه های گرم و یا اصل میوه زیتون تشبیه کردند. اگر چیزی خلاف این بوها بود روغن زیتون تقلبی درون لیوان قرار دارد.
یک راه دیگر برای تشخیص روغن زیتون اصل این است که آن را بچشید به این طریق که اگر روغن زیتون بر روی زبان ریخته شود در ابتدای زبان طعمی شیرین و در انتهای آن طعمی تلخ باید بدهد به طوری که شما از طعم تند آن باید دچار سرفه شوید.

توزیع روغن زیتون محلی با کیفیت

توزیع روغن زیتون محلی با کیفیت برای خرید روغن زیتون با کیفیت فقط کافی است با تلفن های موجود و مراکز توزیع روغن زیتون محلی تماس حاصل کنید و با مشاورین فروش ما در رابطه با قیمت روز روغن زیتون و نحوه ثبت سفارش این محصول صحبت کنید. ایشان شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی خواهند کرد. به همین ترتیب شما سفارش خود را ثبت می کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این محصول به دست شما خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما