فروش عمده زیتون رودبار

زیتون رودبار یکی از شناخته شده ترین زیتون های کشور است که طرفداران خاص خودش را دارد. عده ای برای بدست آوردن آن به صورت عمده آنها را خریداری می کنند و در طرف مقابل عده ای هم آن را به صورت عمده می فروشند.

زیتون رودبار

زیتون رودبار

زیتون یکی از میوه های پرخاصیت است که مردم برای بدست آوردن آن هزینه می کنند. این میوه علاوه خوشمزگی دارای خصایت های درمانی برای بدن نیز می باشد که ارزش آن را دو چندان می کند.
زیتون بیشتر در مناطقی به خوبی رشد می¬کند که آب و هوای مدیترانه¬ای داشته باشند و بنابراین کشور هایی مثل سوریه، یونان، ایتالیا و اسپانیا از جمله کشور های مهم در پرورش زیتون هستند. این به این معنا نیست که در مناطق دیگر رشد امکان ندارد بلکه زیتون در این مناطق به خوبی به بار می¬نشیند.
رودبار به دلیل آب و هوای خوبی که دارد مکان مناسبی برای پرورش زیتون می باشد. این شهر به دلیل شرایط مناسب جوی از مهم ترین مراکز تولید میوه¬ی زیتون می باشد. به دلیل مرغوبیت زیتون رودبار فروشندگان این محصول با نام «زیتون رودبار» کالای خود را عرضه می کنند تا جنس خود را مرغوب نشان دهند. در رودبار فقط درخت زیتون دیده می شود و نه در باغ ها که در خیابان ها هم این درخت وجود دارد.
تولید انبوه زیتون در شهر رودبار و مرغوبیت بالای این میوه منجر شده است تا زیتون رودبار در دیگر شهرهای کشور نیز سردربیاورد و به شهرهای مختلف کشور صادر شود.
زیتون را زمانی که سبز و سفت است از درخت های می چینند، قسمتی را برای مصرف و قسمتی را برای گرفتن روغن آن جدا می کنند.
با وجود اینکه امروزه در بسیاری از شهر های ایران زیتون کاشته می شود اما عده ای معتقدند که طعم زیتون رودبار با بقیه¬ی زیتون ها متفاوت است. کاشت زیتون در این شهر به بیش از 2 هزار سال می رسد.

زیتون رودبار

فروش عمده زیتون رودبار در ایران

یکی از راه های سود آوری در کسب و کار خرید عمده¬ی کالا و فروش خرد همان کالا می باشد، چون از این طریق می توان تخفیف بیشتری گرفت و با قیمت مناسب تری فروخت. به همین دلیل عده¬ای برای بدست آوردن سود بیشتر با باغداران رودبار قراردادی می بندند که به طور عمده از آنها زیتون بخرند و آن را در شهرهای دیگر به صورت خرد بفروشند.
فروش عمده¬ی زیتون باعث افزایش سود می شود که این از جمله کار های شرکت های صادراتی برای سود آوری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما