فروش روغن زیتون طارم به صورت عمده

روغن زیتون از میوه درخت زیتون به دست می آید. این درخت برای اولین بار در سواحل دریای مدیترانه کشت شد. روغن زیتون با فشردن میوه زیتون که حاوی مقدار زیادی چربی است به دست می آید.
روغن زیتون طارم  با خرد کردن کامل زیتون ها و جدا کردن روغن با روش های مکانیکی یا شیمیایی تولید می شود. این روغن در پخت و پز، مواد آرایشی، داروها و صابون استفاده می شود. در دوران باستان از روغن زیتون نیز به عنوان سوخت لامپهای روغنی استفاده می شده است. روغن زیتون در سراسر جهان استفاده می شود. این ماده عمدتا در کشورهای اطراف دریای مدیترانه مصرف می شود. ولی به تازگی در کشورمان ایران طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

فروش روغن زیتون طارم به صورت عمده

آشنایی با روغن زیتون طارم ممتاز

آشنایی با روغن زیتون طارم ممتاز تحقیقات نشان داده است که مصرف روزانه دو قاشق غذاخوری (حدود 30 گرم) روغن زیتون  ممتاز خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد، بیماری های قلبی به دلیل وجود چربی های اشباع نشده در روغن است، بنابراین بهتر است از مصرف روغن های دیگر جلوگیری شود. این روغن زیتون باید به جای چربی اشباع استفاده شود تا میزان کالری دریافتی روزانه از حد لازم بیشتر نباشد. علاوه بر این، روغن گردو و اسیدهای چرب امگا 3 موجود در گوشت ماهی و سبزیجات مانند روغن زیتون حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده هستند و به همین دلیل در جلوگیری از بیماری های قلبی مفید هستند. روغن زیتون را می توان برای طراوت بخشیدن به موهای خشک و نرم کردن صورت و دست ها استفاده کرد.روغن زیتون بهترین روغن برای پخت و پز ، پخت و سرخ کردن است.

روغن زیتون به دلیل فواید بسیار زیاد ، میزان مصرف بالایی دارد که به نوبه خود شانس تقلب سودجویان در این محصول را افزایش می دهد. با این حال، با یک آزمایش ساده، می توانید بگویید که روغن زیتون واقعی یا تقلبی است یا خیر. روغن زیتون را برای مدتی در یخچال بگذارید. در صورت سخت شدن یا انجماد ، روغن اصلی و خالص است.

– البته روش هایی برای شناسایی روغن اصلی روغن زیتون وجود دارد که می توانید در نقطه خرید روغن آن را آزمایش کنید و از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. برخی از این راه ها عبارتند از:

  • روغن اصلی زیتون باید مانند میوه های تازه خوش بو باشد.
  • روغن زیتون اصلی نباید باعث چربی دهان شود و طعم تلخی آن پس از مدت کوتاهی از بین می رود.
  • روغن زیتون دارای رنگ اصلی زرد یا سبز مایل به زرد است.

بزرگ ترین واحد توزیع روغن زیتون طارم

بزرگ ترین واحد توزیع روغن زیتون طارم مجموعه آذرند اقدام به توزیع روغن زیتون طارم با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت نموده است. جهت ثبت سفارش یا مطرح کردن پرسش با ما تماس یگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما