فروش روغن زیتون بکر 500 میل مرغوب

فروش روغن زیتون بکر 500 میل مرغوب هدف اصلی تمام عرضه کنندگان صاحب نامی می باشد که در این عرصه فعالیت می کنند. روغن زیتون بکر بدون هیچ گونه گرما و مواد شیمیایی تولید می شود و منبع ویتامین E و امگا3 می باشد به همین دلیل برای تقویت دستگاه گوارش مفید است و می تواند به درمان و پیشگیری از التهاب روده بزرگ کمک کند.

فروش روغن زیتون بکر 500 میل مرغوب

صفر تا صد تولید روغن زیتون

صفر تا صد تولید روغن زیتون برای تولید روغن زیتون ابتدا زیتون ها برداشت می شوند و آن ها را تمیز می کنند و می شویند و در مرحله دوم برای این که زیتون ها را خمیر کنند از آسیاب سنگی که به آن پیترا می گویند استفاده می نمایند سپس خمیرها را روی حصیرهایی که از جنس پروپیلن هستند پخش می کنند.

در مرحله آخر با استفاده از فشار هیدرولیکی روغن و آب زیتون های آسیاب شده را جدا می کنند که برخی از تولید کنندگان از دستگاه های سانتریفوژ ها برای فشار هیدرولیکی استفاده می نمایند.

تولید این نوع روغن به دلیل خواص درمانی فراوانی که دارد افزایش یافته است به عنوان نمونه شما با ترکیب روغن زیتون و آبلیمو می توانید از سنگ کلیه جلوگیری نمایید علاوه بر این خواص ضد التهابی دارد به همین دلیل برای سلامت قلب می تواند مفید واقع شود چون میزان سروتونین را افزایش می دهد برای درمان افسردگی بی نظیر است تحقیقات نشان می دهد .

کهنسالانی که روغن زیتون مصرف می کنند 41 درصد کمتر نسبت به دیگر افرادی که این روغن را مصرف نمی کنند دچار سکته مغزی می شوند.

مصرف آن باعث می شود میزان ابتلا خانم ها به سرطان پستان تا 62 درصد کاهش پیدا کند به تقویت حافظه کمک می کند و برای پیشگیری از آلزایمر فوق العاده می باشد.

برای رفع یبوست می توانید 1 ساعت قبل از غذا یک قاشق غذا خوری و صبح ناشتا هم یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را مصرف نمایید اثر مهمی روی رشد جنین دارد به طوری که تحقیقات نشان می دهد مادرانی که در دوران بارداری از این محصول مصرف کرده اند کودکانشان رشد بهتری داشته اند.

بازار خرید روغن زیتون بکر 500 میل مرغوب

بازار خرید روغن زیتون بکر 500 میل مرغوب بازار خرید روغن زیتون بکر 500 میل مرغوب به صورت آنلاین افزایش یافته است چون این نمونه محصول کاملا ارگانیک می باشد و بدون مواد شیمیایی تولید شده است .

فواید درمانی روغن زیتون برای پوست هم سبب شده تا خرید آن بازار عالی داشته باشد که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • ویتامین E و آنتی اکسیدان فراوان موجود در این روغن باعث شده به آب رسانی پوست کمک شود و باعث مرطوب شدن پوست گردد برای این منظور کافی است آن را به روی پوست خود ماساژ دهید.
  • برای درمان جوش فوق العاده می باشد چون می تواند ویتامین ها و مواد مغذی پوست شما را تامین کند برای این منظور دو قاشق غذا خوری روغن زیتون، 1.3 فنجان ماست و 1.4 فنجان عسل ارگانیک را با هم ترکیب نمایید و به روی صورت خود به صورت ماسک استفاده کنید و بعد از 10 تا 15 دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.
  • چون آنتی اکسیدان دارد با رادیکال های آزاد پوست مبارزه و سبب جوان سازی می شود برای این منظور باید 1 قاشق غذا خوری نمک دریا، 1 قاشق غذاخوری آب لیمو ترش و 2 قاشق غذا خوری روغن زیتون را ترکیب و روی صورت خود بگذارید و بعد از 10 تا 15 دقیقه صورت خود را بشویید.
  • ویتامین E و آنتی اکسیدان های آن محافظت کننده پوست در مقابل اشعه خورشید می باشد.

جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما