فروشنده روغن زیتون خالص درجه یک

همواره تلاش فروشنده بر این است که روغن زیتون خالص و درجه یک را به مشتریان خود ارائه دهد به این علت که بتواند، اعتماد مشتریان را به دست آورده و توجه آن ها را جلب کند.

سوالی که ممکن از ذهن همه شما را به خود درگیر کند، این است که، روغن زیتون خالص چه ویژگی هایی دارد؟ چه تفاوتی بین روغن زیتون درجه یک و درجه دو است؟

ما در این مبحث، به تمامی پرسش های ذهن شما، پاسخ خواهیم دهید. امید است که مفید واقع شود و کار آمد باشد‌.

فروشنده روغن زیتون خالص درجه یک

ویژگی های روغن زیتون خالص چیست؟

ویژگی های روغن زیتون خالص چیست؟

روغن زیتون خالص همانند روغن های دیگر دارای ویژگی هایی است که، ما در این مبحث به شرح و توضیح این خصوصیات و ویژگی ها می پردازیم.

یکی از ویژگی روغن زیتون خالص این است که طعم و مزه میوه این روغن، یعنی زیتون در آن کاملاً معلوم است. روغنی که طعم میوه آن حفظ شده باشد، از بهترین و مرغوب ترین نوع محصول است.

مزه روغن زیتون اصل، تند و تلخ است. مصرف خوراکی روغن در گلو احساس سوزش ایجاد می کند و کمک می کند اصل یا تقلبی بودن آن را بتوان تشخیص داد.

یکی از ویژگی های زیتون خالص، این است که، رنگ آن زرد مایل به سبز است. روغن زیتون های غیر اصلی ممکن است رنگی متفاوت از این رنگ را داشته باشند.

روغن زیتون اصل هنگام قرار گرفتن در محیط های سرد مانند یخچال سفت یا غلیظ می شود.

توجه داشته باشید که روغن زیتون اصل، دارای خواص درمانی است. اما این خواص درمانی، هرگز در روغن زیتون تقلبی وجود ندارد. حتی مصرف روغن زیتون تقلبی سبب بروز و ایجاد مشکلاتی می شود.

مقایسه روغن زیتون درجه یک با درجه دو

مقایسه روغن زیتون درجه یک با درجه دو

از نظر کیفیتی روغن زیتون درجه یک، بسیار خالص تر از روغن زیتون هایی با درجه کیفی پایین تر است. اینگونه می توان توضیح داد، هنگامی که زیتون ها برای تهیه روغن زیتون درجه یک، استفاده می شوند، هیچ‌ نوعی از حرارت یا ماده شیمیایی به آن اضافه نمی شود، در واقع از خود زیتون روغن آن به دست می آید، بدون دخالت هر گونه فرایند شیمیایی. هنگام تهیه روغن زیتون درجه دو، زیتون ها پس از شستشو و آماده شدن برای استخراج روغن ، به درجه حرارت بالاتری نسبت به زیتون درجه یک نیاز دارند.

مزه و بوی روغن زیتون درجه یک، کاملا متفاوت با کیفیت های پایین این محصول است. در مصرف خوراکی روغن زیتون درجه دو طعم میوه زیتون مشخص نیست.

روغن زیتون درجه دو، هنگامی که در محیط سرد قرار می گیرد، غلیظ و سفت نمی شود در حالیکه روغن زیتون درجه یک تغییر حالت می دهد و غلیظ می شود.

موارد مصرف روغن زیتون با درجه کیفی ۱ و ۲ نیز متفاوت است، روغن زیتون های درجه یک بیشتر برای مصرف خوراکی است. در حالیکه روغن زیتون های درجه دو برای تفت دادن و در صورتی که شعله گاز کم باشد، برای سرخ کردن قابل استفاده می باشد.

خرید روغن زیتون درجه یک با بهترین قیمت

خرید روغن زیتون درجه یک با بهترین قیمت

برای اینکه بتوانیم روغن زیتون درجه یک را، با ارزانترین و بهترین قیمت خریداری کنیم، بهترین روش این است که به صورت عمده آن را تهیه کنیم.

در خرید عمده، از آنجایی که قیمت محصولات مناسب تر است، خریدار سود بیشتری می کند و فروشنده نیز به این علت که کالای یا  محصول فروخته شده خود را، همان طور که به صورت عمده خریداری کرده، به صورت عمده نیز به فروش می رساند، سود می کند.

خرید روغن زیتون و به مصرف رساندن این روغن، از آنجایی که خواص درمانی و ارزش غذایی بالایی دارد برای حفظ سلامت پیشنهاد می شود.

خرید این محصول به صورت عمده، برای مشتریان مقرون به صرفه تر خواهد بود و آن ها می‌توانند به راحتی، با مراجعه به سایت با انواع مختلف آن در ظروف و حجم های متفاوت آشنا شده و نسبت به قیمت، کیفیت محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما