شرکت تولیدی روغن زیتون فرابکر 3 لیتری

روغن زیتون فرابکر یکی از روغن های خالص و پر خاصیت است، اگر هنگام خرید روی شیشه روغن زیتون کلمه فرابکر را دیدی از همه لحاظ خیالتان راحت باشد چرا که روغن زیتون فرابکر خالص و بدون افزودنی است، این روغن خواص سرشاری دارد به عنوان مثال از ابتلا به انواع سرطان ها جلوگیری می کند، شرکت تولیدی روغن زیتون فرابکر 3 لیتری این روغن را تولید و عرضه می کند، روغن زیتون فرابکر صادراتی نیز هست و در همه جا طرفداران زیادی دارد.

شرکت تولیدی روغن زیتون فرابکر 3 لیتری

روش تهیه روغن زیتون

روش تهیه روغن زیتون روغن زیتون فرابکر یک روغن گیاهی و مفید و موثر برای انواع بیماری ها می باشد، این روغن اگر در مقابل مور قرار بگیرد خواص خود را از دست می دهد بنابراین روغن باید در ظرف های تیره نگهداری شود تا خواصش را حفظ کند. در این قسمت توضیح مختصری از چگونگی تهیه روغن زیتون باهم میخوانیم؛

  • زیتون پس از برداشت به کارخانجات مخصوص انتقال پیدا می کند، در آن جا زیتون را به صورت خمیر در می آورند، این کار را در گذشته با آسیاب سنگی و اکنون با آسیاب چکشی انجام کی دهند.
  • سپس خمیری را که از خرد شدن زیتون ها به دست آمده است را بر روی حصیر هایی از جنس پلی پروپلین پهن کرده و آن ها را به وسیله دستگاه تحت فشار قرار داده تا روغن آن ها استخراج شود.
  • ماشین ها و روش های دیگری نیز برای تهیه روغن زیتون فرابکر وجود دارد که به این صورت است که تیغه های دستگاه به گونه ای است که وقتی زیتون را به حالت خمیر در می آورند روغن حاصل از آن به سطح آمده و آن را استخراج می کنند.
  • در هر دوصورت وقتی روغن جدا می شود باز هم باید مراحلی دیگر را طی کند تا روغن با کیفیت و خالصی شود، زیرا در روغن مقداری آب و مواد جامد زیتون ها وجود دارد، و اگر آن ها را به خوبی جدا نکنند باعث فاسد شدن روغن می شود.
  • در مرحله بعد روغن خالص می شود یعنی آب و ذرات جامد زیتون از آن جدا شده و در صورت کم بودن به بطری های مخصوص انتقال می یابد و اگر مقدارش زیاد باشد به مخزن انتقال داده و بعد به بطری منتقل می شود.

تولید کننده روغن زیتون فرابکر 3 لیتری

تولید کننده روغن زیتون فرابکر 3 لیتری تولید کنندگان روغن زیتون فرابکر 3 لیتری این سایت با تلاش های فراوان بهترین و با کیفیت ترین روغن را در اختیار عموم و مردم قرار می دهند.

برای خرید روغن زیتون باید به مراکز فروش مطمئن مراجعه کرد که این سایت کاملا مطمئن ومعتبر است، صادرات روغن زیتون فرابکر 3 لیتری نیز در این سایت انجام می شود پس در کیفیت و خالص بودن این روغن شکی نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما