خرید روغن زیتون خالص طارم بدون بو

روغن زیتون خالص طارم بدون بو با بهترین کیفیت به صورت عمده زیر نظر فروشندگان ممتاز و معتبر خرید و فروش می شود. قیمت این محصولات با توجه به فاکتورهایی مانند کیفیت، نحوه تولید، سایز و غیره تعیین می گردد. اما سوالهای زیادی در زمینه زیتون و فرآورده های آن مخصوصا روغن های گرفته شده از این محصول ارزشمند وجود دارد که در این مطب به برخی از آن ها پاسخ می دهیم.

خرید روغن زیتون خالص طارم بدون بو

مراحل تولید روغن زیتون خالص

مراحل تولید روغن زیتون خالصتولید روغن زیتون چند هزار سال پیش توسط رومیان باستان و به روش پرس کردن زیتون انجام میشد این نحوه روغنگیری تا امروز به کار گرفته می شود. با مکانیزه شدن کارخانه ها و واحدهای تولیدی این روشها دیگر جوابگوی حجم انبوه درخواستها نیست. امروزه دستگاههای سانتریفیوژ و دکانتر با سرعت بسیار بالا همه روزه حجم عظیمی از روغن زیتون را تولید می کنند. مراحل تولید و تهیه روغن زیتون به صورت زیر است:

  1.  در مرحله اول زیتون ها را وارد دستگاه آسیاب چکنی و یا دستگاه هایی مانند آسیاب تیغه ای، آسیاب صفحه ای و یا ماشین های هسته گیر می کنند و به صورت خمیر در می آید
  2. سپس خمیر به مدت یک ساعت مخلوط شده تا خمیر زیتون به توده تبدیل شود
  3. خمیر زیتون برای جدا سازی فازها وارد دکانتر می شود و در این عملیات آب به خمیر اضافه می شود.
  4. سپس وارد سانتریفیوژ با دور بسیار بالا می شود. این شتاب باعث ایجاد نیروی گریز از مرکز می شود و قسمتهای مختلف زیتون از جمله آب و روغن و خمیر براساس چگالیشان از هم جدا می شوند.
  5. دستگاه دیگری خمیر را جدا می کند و آب و روغن دوباره تحت تاثیر نیروی گریز از مرکز قرار گرفته و از هم جدا می شوند.

روش جداسازی روغن در این حالت مزایای بسیار زیادی دارد که می توان به استفاده از ماشین آلات کمتر، نیروی کار کم و بازدهی بیشتر، خلوص زیاد روغن و غیره اشاره کرد. از معایب این روشها نیز گران قیمت بودن و صرف انرژی الکتریکی زیاد است.

بهترین مناطق تولید روغن زیتون در کشور

بهترین مناطق تولید روغن زیتون در کشورروغن زیتون خواص بیشماری برای بدن انسان دارد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش خطر بیماریهای قلبی و عروقی
  • درمان افسردگی، اضطراب و استرس
  • پیشگیری از ابتلا به بیماریهای سرطانی
  • ترمیم آسیب های کبدی و کلیوی
  • درمان و پیشگیری از چین و چروک صورت
  • پاک کننده آرایش
  • بلند کننده مو و مژه و درمان وز مو

این خواص باعث تولید حجم بسیار بالایی روغن زیتون شده است استانهای مانند گلستان، ایلام، زنجان، فارس، تهران و غیره مزارع بزرگ زیتون دارند و جزء بهترین مناطق تولید روغن زیتون ارگانیک می باشند. سه کشور بزرگ صادر کننده روغن زیتون در جهان عبارتند از:

  • کشور اسپانیا با تولید بیش از یک میلیون تن در رتبه نخست قرار دارد
  •  کشور ایتالیا با بیش از 557 تن در رتبه دوم قرار دارد.
  • کشور یونان با بیش از 334 تن رتبه سوم را دارا می باشد

بزرگترین فروشنده روغن زیتون طارم به قیمت درب کارخانه

بزرگترین فروشنده روغن زیتون طارم به قیمت درب کارخانهروغن زیتون طارم، این برند از روغنها خلوص بسیار بالایی دارند و با روغن زیتون ارگانیک از بهترین مزارع زیر کشت تهیه می شوند. روش تولید روغن زیتون طارم کاملا مکانیزه است و بدون هیچ گونه مواد افزودنی تولید می شود. رنگ روغن زیتون طارم رنگ سبز مایل به زرد است و بوی زننده ندارد. این نوع روغن به دلیل خلوص بالا برای بدن اصلا مضر نیست و ویتامین E از جمله خواص جدایی ناپذیر آن است.

فروش روغن طارم توسط تولید کنندگان اصلی و معتبر این امتیاز را به خریدار می دهد تا عمده این محصولات را با بهترین کیفیت از درب کارخانه تهیه کنند. برای این کار بهتر است با نمایندگیها و مشاورانی فعال در سایت که کار خود را براساس اصول تجاری مجاز انجام می دهند ارتباط بگیرند. با توجه به نوسانات زیاد قیمتها در بازار نرخ این محصولات هم تغییرات زیادی کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما