خریدار روغن زیتون پالایش شده

روغن زیتون پالایش شده یا به زبان ساده تر روغن زیتون تصفیه شده، یکی از انواع روغن زیتون های موجود در بازار است که طرفداران زیادی را با خود به همراه داشته. اگر می خواهید از این نوع از روغن زیتون اطلاعات بیشتری داشته باشید در این مطلب به خریدار روغن زیتون پالایش شده اشاره می کنیم.

روغن زیتون پالایش شده

روغن زیتون پالایش شده

روغن زیتون پالایش شده یا روغن زیتون تصفیه شده، توسط فرآیند های شیمیایی اسید های چرب آن کاهش پیدا کرده و بوی خاص زیتون از آن گرفته شده است.
این نوع روغن زیتون برای مصرف خانگی مانند سرخ کردن یا استفاده کردن آن در غذاهای مختلف کاربرد دارد.

خواص روغن زیتون پالایش شده

  • روغن زیتون پالایش شده، حاوی اسید های چرب غیر اشباع تک واحدی است که بسیار به سلامتی قلب و عروق و سیستم ایمنی بدن کمک می کند.
  • روغن زیتون پالایش شده، سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی است که به جلوگیری از تومور های سرطانی، بالا بودن فشار خون، پیری سلول های بدن و پوکی استخوان کمک می کند.
  • اسید های اشباع و مونو آنتی اکسیدان های بسیار پایینی دارد که باعث می شود از بیماری هایی که به این دو مورد مربوط است جلوگیری شود.
  • این روغن، در رگ های خونی رسوب نمی کند و مانع است گرفتگی رگ های اصلی می شود.
  • روغن زیتون پالایش شده، مانع از اجتماع گلوکز در خون می شود و از دیابت جلوگیری می کند.

روغن زیتون پالایش شده

شرایط نگهداری روغن زیتون پالایش شده

دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود تا آنتی اکسیدان های موجود در روغن زیتون پالایش شده از بین نروند.
در شیشه های تیره رنگ نگهداری شوند، زیرا روغن زیتون هایی که در شیشه های روشن نگهداری می شوند بعد از 12 ماه مهم ترین خواص مانند بتاکاروتن و ویتامین E را از دست می دهند.

روغن زیتون پالایش شده

خریدار روغن زیتون پالایش شده

خریدار روغن زیتون پالایش شده، به دلیل خواص بالای این نوع مدل از روغن زیتون نسبت به خواص روغن زیتون غیر پالایش شده، باعث شده تعداد زیادی به خریداران این مدل از روغن زیتون اضافه شود.
خریدا روغن زیتون پالایش شده، با دقت کردن به چند موضوع ساده مانند شیشه ای که روغن زیتون در آن به فروش می رسد یا مشخصاتی که از آن در توضیحات پشت شیشه آمده می تواند به راحتی روغن زیتون پالایش شده اصل را از فرع تشخیص دهد.
خریدار می تواند این روغن را توسط فروشگاه ها و فروشگاه های اینترنتی با قیمت بسیار مناسب خریداری کند.

2

  1. سلام وقت بخیر. به نظرتون خریدار برای خرید این محصول چه نکاتی رو رعایت کنه؟ فروشندگان خریدار رو راهنمایی می کنن؟ ممنونم. موفق باشید.

    • سلام خانم راززغی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما