تولید کننده روغن زیتون بکر درجه 2 در تهران

روغن زیتون، یک مایع چربی بسیار سالم و مقوی است،که به صورت فشرده از درخت زیتون حاصل می‌شود و از اعتبار خاصی در اقتصاد جهانی برخوردار است. بر اساس مصارف صنعتی، روغن زیتون بکر درجه 2 توسط تولید کننده مجرب این مرکز در تهران عرضه می‌شود.

تولید کننده روغن زیتون بکر درجه 2 در تهران

مصارف صنعتی روغن زیتون درجه 2

مصارف صنعتی روغن زیتون درجه 2روغن زیتون درجه 1 به دلیل داشتن فواید گوناگون، نقش مهمی در سلامت انسان ایفا می‌کند و بیشترین استفاده را از طریق پخت و پز دارد. در حال حاضر، استفاده‌های شگفت انگیز صنعتی از روغن زیتون درجه 2 به آرامی کشف می‌شود، و در صنایع مختلف در سطح گسترده به‌کار می‌رود.

روغن زیتون، به عنوان یک مرطوب کننده عالی و لکه بردار قوی در خط تولید محصولات زیبایی، آرایشی و بهداشتی به کار می‌رود.

روغن زیتون، به دلیل  داشتن سوختی تمیز و خاصیت ضد آلودگی، در صنایع شمع سازی برای تولید شمع های معطر و بی‌ضرر استفاده می‌شود.

انواع روغن روغن زیتون بر اساس درجه کیفی

انواع روغن روغن زیتون بر اساس درجه کیفیروغن زیتون برای سلامتی انسان بسیار مفید است، و نقش مهمی بر سلامت پوست و مو دارد، همچنین باعث بهبود عملکرد سیستم گوارشی انسان می‌شود، اما با این وجود باید بدانید که انواع مختلف روغن زیتون، عملکرد و مصارف خاصی دارد که با توجه به میزان درجه کیفیت، توسط  معتبرترین مراکز به بازار عرضه می‌شود.

قبل از خرید یک بطری روغن، باید اطلاعات مفیدی در رابطه با انواع روغن زیتون داشته باشید تا متناسب با نوع و میزان مصرف، بهترین  روغن را خریداری نمایید.

انواع روغن زیتون بر اساس درجه کیفی تقسیم می‌شود و شامل موارد زیر می‌باشد:

روغن زیتون فرابکر: این نوع روغن، مطمئنا بهترین نوع نسبت به سایر دیگر می‌باشد. در این روش تهیه، برای جلوگیری از تغییر خواص روغن طبیعی، زیتون در معرض دمای زیاد قرار می‌گیرد و از طریق روش پرس سرد استخراج می‌شود؛ این روغن زیتون میزان اسیدی کمتری دارد و به همین دلیل طعم و عطر طبیعی خود را در زمان استخراج حفظ می‌کند، و به عنوان برترین نوع روغن زیتون شناخته می‌شود؛ زیرا برای مصارف بهداشتی و صنعتی مورد مصرف گسترده قرار می‌گیرد.

روغن زیتون خام: در این روش این گیاه با روش سرد کردن استخراج می‌شود و در مقایسه با انواع فوق، عطر و طعم طبیعی بیشتری به ارمغان می‌آورد، زیرا این ماده حاوی میزان اسیدی 1 تا 4 درصد است؛ و این نوع روغن زیتون در برابر درجه حرارت مقاوم است، و نسبت به نوع فرابکر، طعم ملایم‌تری دارد، و مناسب برای مصرف پخت و پز با حرارت کم است.

روغن زیتون تصفیه شده: این نوع روغن زیتون، از میوه‌های زیتون سیاه و رسیده حاصل می‌شود، در بین انواع دیگر، کمترین مقدار روغن زیتون بکر را دارد. و در کیفیتی نسبتا پایین‌تر به بازار عرضه می‌شود، فقط برای مقاصد پخت و پز با حرارت بالا مناسب است، این مایع نسبت به سایر روغن، حاوی چربی و کالری است.

روغن زیتون خالص: اگرچه این نام به وضوح نشان می‌دهد که خالص است، اما این نوع روغن اصلاً خالص نیست؛ در حقیقت، این روغن، ترکیبی از روغن زیتون فرابکر یا بکر اضافی با شکل تصفیه شده روغن زیتون است. روش ترکیب، اغلب وقتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که کیفیت استخراج آن‌چنان که انتظار می‌رود نیست. 

بزرگترین مرکز فروش روغن زیتون درجه 2

بزرگترین مرکز فروش روغن زیتون درجه 2روغن زیتون، دارای مصارف بی‌شمار صنعتی و خوراکی است، که به صورت مکانیزه و فشرده از میوه زیتون فرآوری می‌شود. ایتالیا، یونان و اسپانیا بیشترین میزان تولید روغن زیتون جهان را به خود اختصاص داده‌اند، زیرا روغن زیتون قرنها است که جزء غذاهای مدیترانه ای محسوب می‌شود.
روغن زیتون مرغوب، با قیمتی مناسب توسط بزرگترین مرکز فروش به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت خرید و فروش روغن زیتون در بازار به عوامل گوناگونی بستگی دارد که از همه مهمتر می‌توان به کیفیت درجه 1و 2 محصول اشاره کرد.
در این مرکز، روغن زیتون درجه 2 به صورت بسته بندی و فله‌ای، موجود می‌باشد و ارائه دهنده خدمات متنوعی به مشتریان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما