تولید روغن زیتون بکر درجه دو با قیمت مناسب

امروزه استفاده از روغن‌های گیاهی نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته و بسیاری از مردم از روغن‌های گیاهی مانند روغن زیتون در پخت و پز استفاده می‌کنند‌. روغن‌ زیتون در کیفیت و قیمت‌های مختلفی تولید می‌شود. روغن زیتون بکر درجه دو یا معمولی نیز کیفیت خوبی دارد و می‌توان در تهیه‌ی انواع غذاها از آن استفاده نمود. این روغن‌ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و با مناسب‌ترین قیمت به صورت عمده و جزیی در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

تولید روغن زیتون بکر درجه دو با قیمت مناسب

توجه به نوع روغن زیتون هنگام خرید

توجه به نوع روغن زیتون هنگام خرید

در ایران انواع مختلف زیتون کشت می‌شود که روغن بدست آمده از آن‌ها با هم متفاوت است. نوع روغن زیتون در کیفیت و قیمت آن تاثیر بسیاری دارد. در بازار روغن‌ زیتون فرا بکر، و روغن زیتون سبک موجود می‌باشد که هر کدام کیفیت‌های مختلفی دارند. روغن زیتون فرا بکر بهترین و مرغوب‌ترین روغن زیتون می‌باشد که با فشرده سازی میوه‌ی زیتون بدست می‌آید و صد در صد طبیعی و خالص است و فاقد مواد شیمیایی می‌باشد و به هیچ عنوان روی حرارت قرار نمی‌گیرد. این روغن از بقیه‌ی روغن زیتون‌های موجود تیره‌تر است و دارای طعم تند و تلخ‌تری هستند و بیشتر در مصارف دارویی و خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روغن زیتون بکر نیز بعد از روغن زیتون فرا بکر می‌باشد و کیفیت و طعم و مزه ی خوبی دارد و می‌توان از آن در پخت و پز استفاده کرد . در هنگام پخت غذا بهتر است روغن را روی حرارت خیلی کم قرار دهید تا خواص روغن زیتون از دست نرود. روغن‌های زیتون سبک هم تصفیه شده هستند و بو و طعم روغن زیتون خالص را ندارند و از کیفیت و مرغوبیت کمی برخوردار هستند.

در هنگام خرید روغن زیتون باید به چند نکته توجه داشته باشید:

  1. روغن خالص زیتون فرا بکر و بکر به خاطر اینکه حرارت نمی‌بینند و تصفیه نمی‌شوند رنگ سبز تیره دارند و روغن‌های زیتون با رنگ‌های روشن تصفیه شده و حرارت دیده هستند و بی کیفیت می‌باشند.
  2. روغن زیتون به نور و گرما و آفتاب حساس است و در برابر این عوامل بو و مزه‌ی خود را از دست می‌دهند بخاطر همین روغن زیتون‌های درجه یک در شیشه‌هایی با رنگ تیره قرار داده می‌شوند و درب آن‌ها باید سفت بسته شود. به هیچ عنوان روغن زیتون فله‌ای و یا روغن زیتون‌هایی که در ظروف پلاستیکی قرار دارند خریداری نکنید.
  3. روغن زیتون با استانداردهای جهانی تولید می‌شود و بر روی شیشه‌ی‌ روغن زیتون نشان استاندارد ملی و جهانی، تاییدیه وزارت بهداشت، سیب سلامت، تاریخ تولید و انقضا، نام شرکت و نام برند درج می‌شود.

مرکز پخش روغن زیتون بکر درجه دو ارزان

مرکز پخش روغن زیتون بکر درجه دو ارزان در بسیاری از شهرهای ایران بخصوص رودبار گیلان زیتون کشت می‌شود و محصولات بدست آمده از آن در سراسر کشور توزیع می‌شود. مراکز تولید و پخش، انواع روغن زیتون را با کیفیت و قیمت‌های مختلفی در بازار انجام می‌دهند. برای خرید انواع روغن زیتون می‌توانید به مراکز پخش و یا فروشگاه‌های معتبر در شهرهای خود مراجعه کنید و یا از طریق فروشگاه‌های اینترنتی که در فروش و پخش روغن زیتون خوراکی و غیر خوراکی فعالیت دارند این محصولات را به صورت عمده و جزیی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما