بهترین فروشنده روغن زیتون بی بو اصل

روغن های مختلفی از زیتون گرفته میشود از جمله روغن زیتون فوق بکر، روغن زیتون بکر، روغن زیتون معمولی و روغن زیتون تصفیه شده که نام دیگر آن روغن زیتون بی بو است. این روغن از زیتون اصل تهیه می شود و تمام خواص روغن های زیتون دیگر را دارد با این تفاوت که بوی آن گرفته میشود چرا که برای بعضی افراد این بو ناخوشایند است. بهترین فروشنده روغن زیتون بی بو اصل فردی می باشد که نوع مرغوب و با کیفیت آن را به مشتری تحویل دهد. 

بهترین فروشنده روغن زیتون بی بو اصل

کاربرد روغن زیتون بی بو چیست؟

کاربرد روغن زیتون بی بو چیست؟ به نظر شما کاربرد روغن زیتون بدون بو چیست؟ کاربرد این روغن، بیش تر در موارد خوراکی و هم چنین در رژیم های تغذیه ای می باشد. از روغن زیتون بی بو اصل به صورت گرم نشده در سالاد ها نیز استفاده می شود، چرا که اشتها را کاهش می دهد و در کل روغنی رژیمی می باشد. از این روغن در پخت و پز نیز استفاده می شود به شرطی که در معرض حرارت کم و ملایم قرار گیرد ولی در کل قابل استفاده برای پخت و پز و سرخ کردنی نمی باشد

هم چنین از نوع غیر خوراکی آن به عنوان سوخت چراغ ها استفاده می شود. یکی دیگر از موارد کاربرد روغن زیتون بی بو استفاده از آن به خاطر خواص درمانی که دارد است. این خواص درمانی به شرح زیر می باشند :

  • مانع از خون ریزی لثه ها می شود.
  • این روغن باعث تقویت حافظه ما می شود.
  • هم چنین از سفید شدن مو ها و روند پیری جلوگیری می نماید.
  • و بسیاری از خواص دیگری که باعث پر فروش بودن این محصول می شوند. 

بهترین فروشنده روغن زیتون فردی است که روغن زیتونی را تهیه و به دست مشتری برساند که تمام خواص زیتون را دارا باشد و برای سلامتی بدن مضر نباشد.

عرضه مستقیم روغن زیتون بی بو اصل

عرضه مستقیم روغن زیتون بی بو اصل روغن زیتون اصل علاوه بر کشور عزیزمان ایران در کشور های دیگر از جمله یونان، اسپانیا و ایتالیا نیز استفاده می شود و مورد استقبال است. لذا عرضه مستقیم روغن زیتون بی بو و اصل در تمام فروشگاه های غذایی  معتبر در ایران و کشور های دیگر انجام می شود. بهترین فروشنده روغن زیتون از روغن زیتون اصل در قفسه های خود برای فروش استفاده می کند.

روغن زیتون نسبت به بقیه روغن ها ماندگاری بیشتری دارد لذا در صورت نگهداری مناسب می توان مدت زمان بیش تری از آن استفاده کرد. از شرایط نگهداری آن این است که دور از نور خورشید باشد و هم چنین محلی که در آن نگهداری می شود خنک و تاریک باشد. بعضی از سود جویان برای منفعت خود روغن زیتون اصل را با روغن هایی مانند لزا مخلوط می کنند و به فروش می رسانند که این نوع روغن خواص روغن زیتون بی بو اصل را ندارد.

یکی از راه های تشخیص روغن زیتون اصل این است که باید هنگام استشمام بوی سبزی یا سیب به طور جزئی احساس شود. البته منجمد شدن روغن زیتون را در جاهای سرد نباید دلیل بر تقلبی بودن آن دانست چرا که این اتفاق طبیعی است و در دمای اتاق دوباره به حالت مایع و طبیعی خود بر می گردد. عرضه مستقیم روغن زیتون در تمام فروشگاه های کشور انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما