بازرگانی پخش روغن زیتون بکر درجه دو

روغن زیتون بکر درجه دو به علت کیفیت بسیار بالایی که دارد و مواد مغذی که در آن نهفته است مصرف کننده و خریدار زیادی را به خود جذب  کرده است.

همچنین قیمت بسیار مناسبی که نسبت به انواع دیگر روغن زیتون دارد نیز از عواملی است که باعث شده مورد توجه قرار بگیرد بنابراین بازرگانی پخش روغن زیتون رونق بسیار زیادی داشته است.

بازرگانی پخش روغن زیتون بکر درجه دو

درجه بندی انواع روغن زیتون بکر

درجه بندی انواع روغن زیتون بکر  

زیتون میوه درختی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و خواص ویتامین های زیادی که برای بدن دارد به همین جهت مورد توجه قرار می گیرد و فراورده های جانبی متفاوتی از این محصول به وجود می‌آید که بهترین آن روغن زیتون می باشد که درجه بندی های مختلفی دارد.

 روغن زیتون بکر به روغن زیتون گفته می شود که در شرایط کاملاً استاندارد و بهداشتی استخراج شده و هیچ گونه فرآورده شیمیایی و افزودنی غیر مجاز به این محصول اضافه نشده است.

 روغن فرابکر به روغنی گفته می‌شود که اسیدیته آزاد آن بر حسب اسید اولئیک از ۸/. گرم در ۱۰۰ گرم بیشتر نباشد.

 روغن بکر درجه یک نیاز به روغن گفته می‌شود که اسیدیته آن از ۲ گرم در ۱۰۰ گرم بیشتر نباشد‌.

 روغن زیتون بکر معمولی اسیدیته ی بیشتر از ۳.۳ گرم در ۱۰۰ گرم بیشتر ندارد. 

 روغن زیتون پالایش شده یا تصفیه شده نیز روغنی است که عملیات تصفیه بر روی آن انجام می گیرد به گونه‌ای که این روغن‌ها هیچ گونه تغییری در ساختار گلیسیرینی آن ها انجام نمی شود.

 و همچنین میزان اسیدیته این روغن نباید بیشتر از ۰/۳ گرم در ۱۰۰ گرم باشد.

 روغن تفاله زیتون نیز به روغنی گفته می‌شود که از تفاله ‌های زیتون به دست می‌آید که می‌تواند پالایش شده باشد ولی قابلیت  خوراکی را ندارند.

بازار خرید روغن زیتون بکر درجه دو

بازار خرید روغن زیتون بکر درجه دو بازار خرید روغن زیتون بکر درجه دو به علت داشتن خواص زیاد برای بدن و همچنین طعم و مزه بی نظیر همیشه داغ است و روزانه مصرف کننده زیادی را به خود جذب می کند.

به طوری که حتی بازار فروش این محصول در کشور های دیگر رونق دارد و به عنوان یک کالای صادراتی توانسته جایگاه ویژه ای پیدا کند‌.

روغن زیتون بکر درجه ۲ با روش بسیار استاندارد و بهداشتی با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و بهترین و با کیفیت ترین انواع زیتون ها تهیه و تولید شده است.

بنابراین مصرف کننده زیادی را به خود جذب کرده است و بازار خرید آن داغ است.

 شما می توانید این محصول با کیفیت را تهیه کنید و از خواص بی نظیر آن بهره‌مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما